محمود فکری: جامعه ما خائنان را دوست دارد/ هدف اصلی سایپا صعود به لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: نمی‌خواهم درباره استقلال صحبت کنم، فقط به این جمله بسنده می‌کنم که جامعه ما افراد خائن را دوست دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود فکری در کنفرانس خبری پس از تقابل سایپا مقابل سپاهان و حذف از مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار کرد: به سپاهان تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه موفق باشد. جا دارد از بازیکنان خودم هم تشکر کنم. درمقابل تیم بزرگ سپاهان در حد نام خودشان بازی خوبی را به‌نمایش گذاشتند. در لیگ دسته‌یک رقابت سنگینی داریم و به همین دلیل در این بازی از بازیکنانی استفاده کردیم که در گذشته کمتر بازی کرده بودند.

وی افزود: یکی دو بازیکن جوان ما امروز نشان دادند که در ادامه لیگ یک می‌توانند به ما کمک کنند. دستاورد خوبی برای ما بود و سیاست باشگاه این بود که جام حذفی را به‌جد دنبال نکنیم و می‌خواهیم با تمرکز قوا در لیگ یک، یکی از دو تیم صعودکننده به لیگ برتر باشیم. از اینکه مقابل سپاهان فقط سه گل دریافت کردیم، خوشحالم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره فعالیت سایپا در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی تصریح کرد: مهم است که در نقل‌وانتقالات عملکرد خوبی داشته باشیم، اما نیم‌فصل کمی سخت است. چون تیم‌ها بازیکن‌های خوب خود را به تیم‌های دیگر نمی‌دهند، تمام تلاشمان را می‌کنیم بازیکن‌هایی بگیریم که در نیم‌فصل دوم به ما کمک کنند، دو بازیکن جذب کردیم و به‌دنبال جذب چند بازیکن دیگر هستیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایمنا درباره کم‌کاری بعضی از بازیکنان استقلال در حال حاضر و در زمان حضور خودش در استقلال گفت: زیاد نمی‌خواهم درباره استقلال صحبت کنم، فقط به این جمله بسنده می‌کنم که در جامعه ما کسانی که خائن هستند مورد اقبال قرار می‌گیرند و آنان را دوست دارند.

فکری درباره رقیبان سایپا در لیگ دسته‌یک نیز تصریح کرد: تیم‌های خوبی در لیگ دسته‌یک حضور دارند که شانس صعود دارند، شمس‌آذر قزوین، فجر سپاسی، استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم از تیم‌هایی هستند که شانس زیادی برای صعود دارند و فکر می‌کنم تا روز آخر این رقابت تنگاتنگ ادامه داشته باشد. سایپا تغییرات زیادی داشت، از مدیریت گرفته تا همه ارکان، نیم‌فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. سایپا یک باشگاه دارای ساختار در فوتبال ماست، مانند سپاهان، شاید یکی دو درجه پایین‌تر، امیدوارم دوباره لیگ برتر برگردد.

وی در پاسخ به اینکه آیا جام حذفی را خیلی راحت از دست ندادند، گفت: برای تیم‌های لیگ برتری حضور در جام حذفی راحت است. هدف اول ما صعود به لیگ برتر است و سیاست باشگاه از اول هم همین بود. مهم است که بازیکنان مصدوم نشوند و سالم به بازی‌های لیگ برسند. هفته آینده با پاس بازی داریم که بازی مهمی است. هیج تیمی از لیگ یک قهرمان جام حذفی نشده است.

سرمربی سایپا درباره عملکرد خوب نماینده دسته‌اولی اصفهان مقابل پرسپولیس در جام حذفی گفت: ون‌پارس مجموعه خوبی دارد و تیمی است که در لیگ یک نیز نتایج خوبی گرفته است. دیروز هم مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشت. نشان دادند که در لیگ یک هم می‌توانند مدعی باشند.

کد خبر 633109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.