آغاز عملیات عمرانی ساماندهی سایت زباله در اردیبهشت‌ سال ۱۴۰۲

شهردار رامسر گفت: دستگاه ریجکت‌سوز زباله برای شهر رامسر با اعتبار ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خریداری و عملیات عمرانی ساماندهی سایت زباله در اردیبهشت‌ سال ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی امینی‌شاد عصر امروز _ چهارشنبه بیست‌ویکم دی _ در جلسه کنوانسیون تالاب‌ها که در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای با مرکز کنوانسیون منعقد شده که در آن دغدغه اصلی شهر یعنی زباله نیز گنجانده شده است، اظهار کرد: در این راستا، مصوباتی از شورا اخذ و پیمانکار مشخص شد تا با طرح جامع پسماند و اجرای طرح تصفیه شیرابه پروژه‌هایی برای مناقصه گذاشته شد.

وی با بیان اینکه در زیرکوه زمین پنج‌هکتاری ساماندهی و در روزهای آینده پیمانکار اجرای اسکلت جمع‌آوری شیرابه مشخص می‌شود، از خرید دستگاه ریجکت‌سوز به مبلغ ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از طریق برگزاری مناقصه خبر داد.

شهردار رامسر تصریح کرد: بر اساس این طرح، زباله تر را به دو محصول کود و گاز متان تبدیل خواهیم کرد که هاضم خشک است و یکی از فازهای آن به‌زودی برای انتخاب پیمانکار به مناقصه می‌رود.

شهردار رامسر با اعلام اینکه عملیات عمرانی ساماندهی سایت زباله در اردیبهشت سال ۱۴۰۲ در سایت زباله آغاز می‌شود، گفت: کنوانسیون و ظرفیتی که نام رامسر از سال ۴۹ دارد برای ارتقای کیفیت زندگی مردم جاری و ساری نشده است، اما باید این امر در زندگی روزمره مردم دیده شود و برای آنان منافع اجتماعی و زیست شاد ایجاد کند.

کد خبر 633097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.