۱۱ نفر از اراذل‌ و اوباش در تیران‌وکرون دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تیران‌وکرون از دستگیری ۱۱ نفر از اراذل و اوباش در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یوسف بهرام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با اراذل و اوباش و مخلان امنیت شهروندان، توسط مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی و با همکاری سایر یگان‌های انتظامی شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران موفق به شناسایی و دستگیری تعداد ۱۱ نفر از اراذل و اوباش که اقدام به مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و انجام رفتارهای ناهنجار و خارج از عرف می‌کردند، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران‌وکرون با اشاره به کشف تعداد قابل توجهی سلاح سرد از این اراذل و اوباش، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس در راستای حفظ امنیت اجتماعی و آرامش مردم و مقابله با اراذل و اوباش و نقض کنندگان حقوق شهروندان، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و از شهروندان نیز می‌خواهیم در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه اقدام مجرمانه توسط این‌گونه افراد در سطح شهر، بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 633081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.