کارگاه بسته بندی مرغ‌های تاریخ گذشته پلمب شد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از پلمب کارگاه غیرمجاز بسته‌بندی مرغ و کشف پنج تُن مرغ تاریخ گذشته در عملیات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مسعود طریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دنبال گزارش واصله مبنی بر اینکه فردی با راه‌اندازی کارگاهی غیرمجاز نسبت به قطعه‌بندی و بسته‌بندی مرغ‌های یخ‌زده و تاریخ گذشته و فروش آن به عنوان مرغ گرم اقدام می‌کند، با توجه به اهمیت این موضوع که به صورت مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است، مراتب در دستور کار کارشناسان اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی این کارگاه با هماهنگی مرجع قضائی به همراه کارشناسان شبکه بهداشت، از محل بازدید کرده و در بدو ورود مشاهده کردند که ۱۲ نفر در این کارگاه مشغول بسته‌بندی مرغ‌های قطعه‌بندی شده، هستند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: پس از بازرسی محل، تجهیزاتی از جمله دو دستگاه چاپگر حرارتی و یک دستگاه رایانه که برای بسته‌بندی و ثبت تاریخ، مورد استفاده قرار می‌گرفت به همراه دو تُن مرغ تکه شده و سه تُن مرغ گرم کامل کشف شد.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مرغ‌های تاریخ گذشته با نشان جعلی یکی از برندهای معروف به تاریخ روز بسته‌بندی شده و به بازار عرضه می‌شدند، خاطرنشان کرد: این محل به صورت فوری پلمب و صاحب کارگاه نیز برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 633062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.