رده‌های فراجا در اجرای ماموریت‌ها از آمادگی بالایی برخوردار هستند

رئیس مرکز عملیات بازرسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نتیجه نظارت‌های ستادی صورت گرفته نشان می‌دهد رده‌های فراجا از آمادگی، توان و تحرک بسیار بالایی در اجرای مأموریت‌های محوله برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار رضا رجبی امروز _چهارشنبه بیست‌ویکم دی‌ماه_ در حاشیه بازدید و نظارت ستادی از یکی از یگان‌های انتظامی استان اصفهان، اظهار کرد: یکی از اهداف عالی نظارت ستادی آگاهی از روند امور در رده‌های پشتیبانی، اجرایی و واحدهای در حال اجرای مأموریت است و در این بازدیدها به دنبال این هستیم که ببینیم چه برنامه‌هایی اجرا شده و پیشرفت کار در درون رده‌ها به چه میزان بوده است.

وی افزود: نتیجه نظارت‌های ستادی که تاکنون صورت گرفته است، نشان می‌دهد که تمام رده‌های فراجا از آمادگی، توان و تحرک بسیار بالایی در اجرای مأموریت‌های محوله برخوردار هستند.

رئیس مرکز عملیات بازرسی فراجا تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی که پایان نظارت‌های ستادی از برخی استان‌ها صورت گرفته بود، به طور تقریبی تمام مدیران و کارکنان رده‌های مختلف انتظامی معتقد بودند که این نظارت‌ها تأثیرات خوبی در کیفیت کار آن‌ها داشته و باعث تحول، تحرک و اصلاح در روند اقدامات شده است.

وی نظارت‌های ستادی از رده‌های فراجا را هر دو سال یک بار اعلام و اضافه کرد: این نظارت‌ها در طول برنامه‌های پنج ساله توسعه، برحسب تدابیر هیئت رئیسه فراجا یک بار در اول، یک بار در وسط و یک بار نیز در آخر برنامه انجام می‌شود.

سردار رجبی با اشاره به نظارت ستادی از پلیس اصفهان، گفت: در بازدیدهایی که طی دو روز گذشته از برخی رده‌های انتظامی استان اصفهان از جمله یگان ویژه این استان داشتیم، حاکی از این بود که روندها در این رده‌ها بسیار خوب است و آمادگی و هوشیاری نیروها نیز بالا است، همچنین برنامه‌های سالانه‌ای که به رده‌های انتظامی استان ابلاغ شده بود به نحو مطلوبی اجرا شده و هیچ‌گونه عقب ماندگی در برنامه‌های سالانه رده‌های مختلف نداشتیم.

وی با اشاره به عملکرد فرماندهی انتظامی استان اصفهان در مدیریت اجتماعات و مقابله با اغتشاشات در فتنه اخیر، خاطرنشان کرد: ارزیابی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که مجموعه انتظامی استان اصفهان به ویژه یگان ویژه این استان به خوبی درخشیده و با اقتدار توانسته است این مأموریت را به سرانجام برساند و آرامش و امنیت پایدار را به بهترین شکل ممکن در این استان حاکم کند.

کد خبر 633057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.