سپاهان ۳_سایپا صفر/ صعود طلایی پوشان با هتریک مغانلو

در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی سپاهان و سایپا مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی، امروز _چهارشنبه بیست‌ویکم دی‌ماه_ سپاهان و سایپا از ساعت ۱۶ در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

دیدار تیم‌های سپاهان و سایپا

مرحله یک شانزدهم جام حذفی

ورزشگاه: نقش جهان

گل‌ها: شهریار مغانلو (دقیقه ۶، ۴۷، ۵۷)

اخطار: محمد حسین بابا گلی ( دقیقه ۶۶ ) سایپا

ترکیب تیم سپاهان:
نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد قربانی، یاسین سلمانی، محمد علی‌نژاد، الویس کامسوبا، شهریار مغانلو

 

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب تیم سایپا:

سرمربی: محمود فکری

داور: پوریا افشاریان

شرح بازی:

شاگردان مورایس بازی خود مقابل سایپا را هجومی آغاز کردند و همین مسئله سبب شد در سه دقیقه دو موقعیت خطرناک بر روی دروازه حریف ایجاد کنند اما تیرک دروازه و واکنش خوب علیپور اجازه گلزنی را به محمد علی‌نژاد و شهریار مغانلو نداد و نهایتاً در دقیقه شش مسابقه مهاجم سپاهان موفق به گشودن دروازه سایپا شد.

پس از به ثمر رسیدن گل اول آتش حملات طلایی پوشان فروکش کرد و شاگردان محمود فکری نیز سعی در انجام دفاع متمرکز و پرس داشتند و این سبک بازی باعث شد ۳۰ دقیقه پایانی دیدار را بدون خلق موقعیت دنبال کنیم و تنها فرصت جدی سپاهان توسط یاسین سلمانی در دقیقه ۴۱ ایجاد شد که مدافع سایپا توپ را راهی کرنر کرد.

در نیمه دوم سپاهان باز هم کار خود را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۴۷ شهریار مغانلو گل دوم این تیم را به ثمر رساند و به رغم عقب افتادن سایپا شاهد تلاش جدی برای به ثمر رسیدن گل توسط شاگردان محمود فکری نبودیم ؛ شاگردان مورایس نیز در این نیمه سعی در حفظ توپ داشتند و این موضوع باعث شد ۴۵ دقیقه دوم بازی آرام پیگیری شود اما سپاهان گاهاً از کناره‌های زمین حملاتی را پایه ریزی می‌کرد و نهایتاً مغانلو در دقیقه ۵۷ موفق به هتریک شد و پس از به ثمر رسیدن سومین گل ، بازی بدون درگیری و خلق موقعیت جدی به پایان رسید.

شرح گل‌ها:

دقیقه ۶ _ حرکت یاسین سلمانی از میانه زمین و پاس برای اولیس کامسوبا باعث شد این بازیکن از طریق حرکت از کنار محوطه جریمه سایپا شهریار مغانلو را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

دقیقه ۴۷ _ اعلام ضربه کرنر به نفع سپاهان و ارسال رامین رضاییان به درون محوطه جریمه سایپا باعث شد ضربه سر محمد قربانی پس از برخورد به شهریار مغانلو دومین گل طلایی پوشان به ثمر برسد.

دقیقه ۵۷ _ شوت سر ضرب شهریار مغانلو خارج از محوطه جریمه سایپا به سمت دروازه گل سوم این بازیکن و طلایی پوشان را به همراه داشت.

دقایق حساس:

دقیقه ۲ _ شوت محمد علینژاد به تیرک دروازه سایپا برخورد کرد.

دقیقه ۳ _ شوت شهریار مغانلو به سمت دروازه سایپا توسط دروازه‌بان این تیم مهار شد.

دقیقه ۲۶ _ ارسال یاسین سلمانی درون محوطه جریمه سایپا برای رناتو داسیلویرا که ضربه سر این بازیکن با فاصله کم از کنار دروازه سایپا بیرون رفت.

دقیقه ۴۱ _ حرکت یاسین سلمانی در محوطه جریمه سایپا و قرار دادن شهریار مغانلو در موقعیت گلزنی که مدافع سایپا دروازه خالی این تیم را نجات داد و توپ را راهی کرنر کرد.

نکات ویژه:

کد خبر 633030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.