گردشگری مذهبی نیازمند توجه است

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در زمینه خدمات رفاهی گردشگری مذهبی باید فعالیت شود تا این بخش گردشگری رونق یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود بهارلویی امروز _چهارشنبه بیست‌ویکم دی_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با وجود پنج امامزاده، ایجاد یک مرکز حسینیه در شهرستان بن ضروری است، همچنین در زمینه خدمات رفاهی گردشگری مذهبی باید فعالیت شود تا این بخش گردشگری رونق یابد.

وی با اشاره به مشکل آرد نانوایی‌های شهرستان بن به خصوص بخش شیدا، تصریح کرد: گردشگران زیادی در آن منطقه حضور دارند، لذا مشکل کمبود آرد و نان باید رسیدگی شود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهرک صنعتی شیدا از تک قطبی خارج شود تا رونق اقتصادی ایجاد شود، گفت: مرکز بخش شیدا یک شعبه بانکی ندارد، همچنین به دلیل سرمازدگی بخشی از باغات، مردم با مشکل اقتصادی مواجه شدند، لذا تمدید وام‌های کشاورزی را درخواست داریم.

بهارلویی تاکید کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیمی شهرستان بن انتظار می‌رود باغات شهرستان بدون دریافت وجه از کشاورز بیمه شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه طرح انتقال آب پدافندی فدک و عمان از بخش کشاورزی است باید شرکت آب و فاضلاب برای شرب مردم چاره اندیشی کند.

وی با تاکید بر پیگیری آسفالت معابر گرداب مجموعه گردشگری بن، احداث ساختمان مدیریت بحران چهارراه بن داران، آسفالت جاده یان‌چشمه - آزادگان و پیگیری دهکده توریستی آلان یان‌چشمه، تصریح کرد: مردم شهرستان بن بیش از ۳۰ سال است چشم انتظار تکمیل خط فاضلاب هستند و این اتفاق درد بزرگی برای مردم این شهرستان است.

بهارلویی خاطرنشان کرد: بسیاری از مدیران استان می‌توانند مرهم دردی برای مشکلات مردم باشند، بنابراین انتظار داریم مدیران در حفظ و بسط رسالت سازمانی کوتاهی نکنند.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری‌های شهرستان بن با کمبود ماشین‌آلات مواجه هستند و درآمد آنها بسیار محدود است و جوابگوی هزینه‌های شهر نیست، لذا روند توسعه به کندی انجام می‌شود.

وی در خصوص ظرفیت‌های توسعه گردشگری در شهرستان بن، اظهار کرد: در شرایط فعلی سرمایه‌گذاری با وجود جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری در شهرستان بن منجر به اشتغال‌آفرینی و درآمدزایی می‌شود.

کد خبر 632980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.