پالت چوبی با بهترین قیمت در نواچوب

پالت چوبی از محصولات ما در شرکت نواچوب می‌باشد. خرید و فروش پالت چوبی با بهترین قیمت در بازار از تخصص‌های ما می‌باشد.

پالت چوبی یکی از ابزارهای محکم و مقاوم هستند که از چوب ساخته شده‌اند و سازه‌ای مهم در صنعت به شمار می‌روند. پالت در صنعت به دلیل اهمیت حمل و نقل کالاها و بسیاری ازتجهیزات و به سبب ظرفیت تحمل بالای بار، مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع پالت چوبی با توجه به مصارف آنها به بازار عرضه می‌شوند. که در حمل ونقل درون کارخانه ای و برون کارخانه ای و دیگر موارد کاربرد دارند.

بسته بندی کالاها از دیگر مصارف پالت است. امروزه با مجهزشدن کارخانجات به لیفتراک و دیگر ماشین‌های حمل و نقل استفاده از این محصول سبب سهولت کار می‌شود. از انواع پر کاربرد آن می‌توان به؛ پالت یورو، پتروشیمی، نمونه مخصوص کاشی و سرامیک، مارون و ... اشاره نمود.

انواع پالت چوبی

با استفاده از پالت می‌توان محصولات را نظم بخشید. و از ریزش آنها جلوگیری نمود. به همین دلیل این محصول در طرح‌ها و ابعاد مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. همچنین این پالت‌ها درمدل و شکل ظاهری نیز متفاوت هستند. در یک تقسیم بندی کلی می‌توان پالت چوبی را به دو دسته مجزا تقسیم نمود از جمله؛

یک رو یا دو رو :

در پالت یک روز از یک طرف آن می‌توان استفاده نمود. در پالت‌های دو رو، هر دو طرف پالت مورد کاربرد می‌باشند.

یک طرفه ویا دوطرفه:

از بخش کناری پالت می‌توان متوجه مدل آن شد. پالت‌های یک طرفه، دو طرف پالت قابلیت حمل بار را دارا می‌باشد. این درحالی است که در نمونه‌های دو طرفه، از هر 4 طرف می‌توان آن را با کمک لیفتراک حمل کرد.

دقت حمل در نمونه دو طرفه بسیار بالاتر می‌باشد. در نتیجه برای محصولات با حساسیت بسیار بالا و وزن سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیگر انواع پالت:

از دیگر انواع پالت چوبی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • یکبار مصرف
  • بلاک
  • دوشاخه
  • اورپایی
  • تک شاخه
  • استرینگر.

پالت چوبی با بهترین قیمت در نواچوب

مزایای پالت چوبی

باتوجه به استفاده از پالت چوبی در صنعت حمل و نقل و بسته بندی کالاها می‌توان به اهمیت آن در صنایع مختلف پی برد. از مزایای آن می‌توان به مواردی از قبیل:

  • قابلیت تعمیر آسان
  • مناسب و اقتصادی بودن قیمت این نوع پالت در مقایسه با سایر پالتها
  • ثبات و تعادل کالا روی پالت به سبب اصطکاک مناسب آن
  • عدم لغزش پالت در انبار و سطوح شیبدار
  • سبک بودن و مقاومت بالای این دست از پالتها
  • عدم آسیب به محیط زیست
  • استفاده مجدد از پالت چوبی دست دوم

اشاره نمود.اغلب شرکت‌ها و کارخانجات با توجه به همین مزایا تمایل به خرید این محصول را دارند.

قیمت پالت چوبی

قیمت پالت چوبی در زمان خرید آن یکی از پارامترهای اصلی است. همانطور که می دانید این محصول ترکیبی عالی از وزن، سختی، دوام و هزینه را ارائه می دهد. از عوامل تعیین کننده قیمت پالت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • جنس چوب مورد استفاده در ساخت محصول
  • کیفیت و درجه چوب
  • نو و یا دست دوم بودن پالت
  • ابعاد و اندازه محصول

پالت‌های تولید شده از جنس چوب سخت دارای دوام بالایی هستند. در نتیجه قیمت متفاوتی نیز خواهند داشت.

اما نکته مهمی که نمی توان از آن غافل شد این است که قیمت پالت چوبی نو از پالت پلاستیکی کمتر است و همین امر و مزایای فراوان آن، باعث استقبال بسیاری از خریداران این محصول شده است.

تولید پالت چوبی

جنس چوب مورد استفاده در تولید پالت چوبی از اهمیت بسیاری برخوردار است. از انواع چوب در ساخت این محصول می‌توان استفاده کرد. چوب بلوط و کاج محبوب‌ترین نمونه‌های چوب در تولید این محصول می‌باشند. پالت‌ها به صورت اتوماتیک و دستی تولید می‌شوند. که در روش دستی چوب به وسیله اره برش داده شده و سپس با میخ های فولادی با دستگاه بهم متصل خواهند شد.

در روش اتوماتیک، تمام مراحل توسط ماشین آلات کارخانه ای و به صورت تمام اتوماتیک انجام می گیرد.

پالت چوبی با بهترین قیمت در نواچوب

خرید و فروش پالت چوبی

خرید و فروش پالت چوبی به‌صورت حضوری و آنلاین انجام می‌شود. در هیچ کدام از این دو روش قیمت پالت چوبی تفاوتی نمی‌کند. در نتیجه می‌توانید برای خرید این محصول هم به صورت آنلاین هم به صورت حضوری اقدام فرمایید. کافیست بر روی لینک زیر کلیک نمایید؛

https://navachoob.com/%D9%BE%D8%A7%D9%84%D8%AA-%DA%86%D9%88%D8%A8%DB%8C

خرید و فروش پالت چوبی دست دوم

در شرکت نواچوب با هدف احترام به طبیعت و محیط زیست از شما عزیزان پالت چوبی دست دوم را خریداری می‌نماییم. این اقدام به بازگشت این محصول به چرخه تولید کمک می‌نماید. در نتیجه سبب می‌شود تا درختان کمتری قطع شده و چوب کمتری تولید شود. در صورتی که پالت‌های اضافه و بدون مصرف دارید می‌توانید برای فروش آنها با ما در شرکت نواچوب در ارتباط باشید.

قیمت دست دوم این محصولات نیز به شدت مقرون به صرفه‌تر می‌باشد. در نتیجه می‌توانید برای خرید پالت‌های دست دوم تعمیر شده نیز با ما در این مجموعه در تماس باشید.

شرکت نواچوب تولید کننده انواع محصولات چوبی

شرکت نواچوب تولید کننده انواع:

  • پالت چوبی
  • باکس چوبی
  • جعبه چوبی
  • پالت پلاستیکی و ...

با بالاترین کیفیت می باشد.

در این مجموعه تلاش شده است تا از بهترین و جدیدترین دستگاه‌ها و ماشین آلات صنعتی جهت تولید محصولات باکیفیت چوبی استفاده شود. و محصولی مرغوب و باکیفیت به شما ارائه شود.

شرکت نواچوب باتوجه به این نکته که محصولات با کیفیت، جزئی حیاتی برای کسب و کارهای حمل و نقل و ذخیره سازی به شمار می‌رود تلاش نموده تا با استفاده از مود اولیه مرغوب بهترین محصولات را به شما عرضه نماید.

نواچوب به‌عنوان مرجع تخصصی ساخت پالت چوبی با سال‌ها تخصص در این حوزه و با استفاده از متریال اولیه از چوب درخت کاج باکیفیت‌ترین محصولات را به شما ارائه می‌نماید.

در شرکت نواچوب مناسب‌ترین قیمت محصولات را جهت رضایت هرچه بیشتر شما ارائه می‌نماییم. مجموعه نواچوب با به کارگیری نیروی مجرب و متخصص در این صنعت، برترین برند می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید برای تجربه خرید بهتر، بدون هیچ گونه محدودیت در سفارش، با اطمینان خاطر اقدام به خرید پالت چوبی از مجموعه نواچوب کنید. برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

https://navachoob.com

۰۹۱۲۳۲۵۴۴۰۱
۰۹۱۲۷۶۴۳۹۱۳

کد خبر 632948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.