آماده‌باش ۲۳۰ نفر از نیروهای منطقه ۱۰ اصفهان همزمان با بارش برف

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: ۲۳۰ نفر از کارکنان شهرداری منطقه ۱۰ به منظور خدمت‌رسانی به شهروندان در زمینه نمک و ماسه‌پاشی جهت جلوگیری از یخ‌زدگی معابر و رفع آب‌گرفتی در آماده‌باش هستند.

به گزارش ایمنا، داوود بحیرایی اظهار کرد: ۲۳۰ نفر از کارگران و کارکنان شهرداری منطقه ۱۰ از نخستین ساعات نزول رحمت الهی در اصفهان به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی اقدام به نمک و ماسه‌پاشی در سطح خیابان‌ها و معابر این منطقه کردند.

وی با اشاره به تلاش کارکنان شهرداری منطقه برای خدمت‌رسانی به شهروندان در این ایام افزود: بارش برف که در ۱۰ سال گذشته در اصفهان بی‌سابقه است، شادی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان را به دنبال داشت و امیدواریم با تلاش کارکنان شهرداری، خانواده‌ها در سلامت کامل با حضور در بوستان‌ها و پارک‌های منطقه ۱۰ لحظات شاد و مفرحی را سپری کنند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: به علت بارش برف، برخی از معابر فرعی منطقه دچار آب‌گرفتگی شد که اکیپ‌ها و گروه‌های خدمات شهری منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با استقرار در محل، نسبت به جمع‌آوری آب و رفع آب‌گرفتگی در کمترین زمان اقدام کردند.

وی افزود: اقدام به موقع در نمک و ماسه‌پاشی و رفع آب‌گرفتگی معابر و به نوعی مدیریت بحران در زمان‌های حساس را برای زیست‌پذیری بهتر شهروندان، از رسالت‌های خود می‌دانیم.

کد خبر 632933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.