مدیریت شهری در روزهای برفی نیازمند کمک سایر دستگاه‌ها است

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه مدیریت شهری در روزهای برفی نیازمند کمک سایر دستگاه‌ها است، گفت: قرار بود ستاد بحران و بنیاد مسکن در این برف سنگین به کمک شهرداری بیایند، اما بعضی دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نکردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _چهارشنبه بیست‌ویکم دی_ در دیدار با معاون عمرانی استاندار چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: می‌طلبد در روزهای برفی دستگاه‌ها به کمک مدیریت شهری بیایند.

وی افزود: چندین سال گذشته به دلیل خشکسالی برفی در شهرکرد نیامد، در این سال‌ها، سکونت در منطقه مسکن مهر شکل گرفته و این قسمت به شهر اضافه شده است، لذا دیروز این محدوده نیز نیازمند خدمات‌رسانی بود؛ این منطقه از بخش‌هایی است که مردم آن برای تردد در روزهای برفی مشکل دارند و مدیریت شهری باید پای کار باشد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: قرار بود ستاد بحران و بنیاد مسکن در این برف سنگین به کمک شهرداری بیایند، اما بعضی دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نکردند.

وی ادامه داد: در بارش مشکل کمبود تجهیزات، مسئله آن‌چنانی ایجاد نکرد اما به‌دلیل اینکه ممکن است برف در آینده بیشتر از حد فعلی باشد، می‌طلبد دستگاه‌های شهرستانی به کمک شهرداری بیایند تا هم‌افزایی خوبی ایجاد شود و بتوانیم به اهداف مدنظر برسیم.

حیدری خاطرنشان کرد: مدیریت شهری در تلاش است تا تجهیزات خود را به‌روز کند، اما در این برف تمام دستگاه‌های شهرستانی باید به کمک مرکز استان بیایند تا مشکلات مردم تا حدودی رفع شود.

شهروندان شهرداری را همراهی کنند

محمدرضا بیاتی، عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز ضمن قدردانی از دستگاه‌های اجرایی که در روز گذشته با مدیریت شهری همکاری داشتند، گفت: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی در این ایام با امکاناتی که دارند به کمک شهرداری بیایند تا اقدامات لازم انجام شود و شهروندان اذیت نشوند.

وی افزود: از مدیریت بحران می‌خواهیم اطلاعیه‌های خود را به‌موقع و دقیق اعلام کنند، برای امروز هم یخبندان داریم که تعطیلی مدارس و ادارات موجب می‌شود تصادفات کمتر شود و این بحران بگذرد.

عضو شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: اگر ترسالی شود و سالانه چنین بارندگی‌هایی را شاهد باشیم، امکانات و تجهیزات مدیریت شهری بسیار ناچیز است، لذا می‌طلبد متولیان اعتباراتی را برای تجهیز شهرداری‌ها در استان از وزارت کشور دریافت کنند، زیرا این تجهیزات پاسخگو نیست و باید پیش‌بینی لازم برای آینده صورت گیرد تا مردم از آن بهره برند.

وی ادامه داد: از شهروندان می‌خواهیم در مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از بارش، برف را در کوچه و خیابان نریزند و خودروهای خود را در کوچه‌ها پارک نکنند تا دستگاه‌های شهرداری برای عبور و پاکسازی برف در این مناطق با مشکل مواجه نشوند، زیرا این امر زمان خدمات‌رسانی را سه تا چهار برابر می‌کند.

به گزارش ایمنا، این جلسه با حضور معاون عمرانی استاندار چهارمحال‌وبختیاری، سرپرست مدیریت بحران استان چهارمحال‌وبختیاری و مدیریت شهری شهرکرد برگزار شد.

مناطق میرآباد و منظریه (مسکن مهر) در شهرکرد به دلیل موقعیت خاص بیشترین مشکل را در در روزهای برفی و زمان بارش دارد و عمده نارضایتی مردم از این منطقه‌ها است.

کد خبر 632906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.