انجام عملیات نمک‌پاشی و یخ‌زدایی در بزرگراه‌ها و پل‌های اصفهان/ حادثه خاصی در شهر نداشتیم

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: نمک‌پاشی و یخ‌زدایی در بزرگراه‌ها و مجموعه پل‌های دفاع مقدس و امام خمینی(ره) انجام شده و تمام معابر شهر برای تردد شهروندان باز است.

رامین میرعسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تا ساعت ۲۳ شب گذشته _شامگاه بیست‌ویکم دی_ ۷۵ اکیپ در سطح معابر مناطق پانزده‌گانه و ناژوان فعال بودند و از آن زمان با قطع بارش‌ها، با توجه به اینکه در مرکز شهر مشکل یخ‌زدگی نداشتیم، تعداد اکیپ‌ها به ۳۰ اکیپ رسید تا پس از استراحت چند ساعته، ساعت شش صبح امروز بار دیگر فعالیت خود را در سطح شهر آغاز کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام مسیرها در شهر اصفهان برای تردد شهروندان باز است. شن و نمک‌پاشی و یخ‌زدایی در پل امام خمینی (ره)، مجموعه پل‌های دفاع مقدس، بزرگراه شهید اقارب‌پرست و بزرگراه شهید کشوری انجام شده است.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر ۳۰ اکیپ فعال است و سایر اکیپ‌های خدمات شهری مناطق نیز طبق روزهای عادی از ساعت شش صبح در مناطق پانزده‌گانه و ناژوان فعالیت دارند.

وی ادامه داد: اکیپ‌های آماده‌باش اداره خدمات شهری در سطح مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان آمادگی لازم را برای رفع هرگونه حادثه احتمالی دارند.

کد خبر 632901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.