توجه به شرایط اقتصادی در بودجه ۱۴۰۲

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: رویکرد بودجه ۱۴۰۲ باید بر مبنای درک شرایط اقتصادی و تسهیل‌گری برای شهروندان باشد.

صادق توکلی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه چشم‌انداز و اساسی‌ترین برنامه کاری شهرداری است که تنظیم آن به صورت سالانه، با روزها و ساعت‌ها کار کارشناسی و تخصصی محقق می‌شود و عملیاتی بودن و حرکت در راستای تحقق آن باید رسالت اصلی مجموعه باشد.

وی ادامه داد: وضعیتی که در حال حاضر دچار آن هستیم، نگاه درآمدزایی به مناطق شهرداری‌ها است که ضمن اینکه متوجه نیاز مجموعه به درآمدهای حاصل از مشارکت‌های مردمی هستیم، نباید وابستگی در این حوزه سبب افزایش‌های نامتعارف پیش‌بینی درآمدی از محل مناطق و غافل شدن از سایر منابع درآمدی در بودجه ۱۴۰۲ شود.

عضو ناظر شورای اسلامی شهر در منطقه سه شهرداری ارومیه گفت: استقلال مناطق و توانمندسازی آن در حوزه‌های لجستیکی، ماشین‌آلات و نیروی انسانی در حوزه خدمات و عمران و ارائه خدمات شایان در محلات و تکریم ارباب رجوع می‌تواند کسب درآمد را توسط مناطق شهرداری توجیه کند.

وی تصریح کرد: تمام مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری مشابه حلقه‌های متصل یک زنجیر و مکمل یکدیگر هستند و نبود هماهنگی یا اخلال در کار هریک سبب ضعف دیگری خواهد بود، از این‌رو ضروری است انسجام اداری و سازماندهی، تشویق و ایجاد انگیزه در کارکنان آنها در راستای خدمت‌رسانی و جلب رضایت مردم در دستور کار باشد.

توکلی‌مهر افزود: رویکرد بودجه ۱۴۰۲ باید بر مبنای درک شرایط اقتصادی و تسهیل‌گری برای شهروندان باشد و از شهردار و مجموعه کارکنان خدوم منطقه به جهت خدمات یک‌ساله آن‌ها قدردانی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از مجموعه تنظیم‌کننده بودجه که با حساسیت مباحث و داده‌های لازم را بررسی و برای تهیه یک بودجه مناسب تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

کد خبر 632897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.