فعالیت مترو و اتوبوسرانی اصفهان طبق روال عادی انجام می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: با وجود تعطیلی تمام ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بیست‌ویکم و بیست‌ودوم دی‌، فعالیت مترو و اتوبوسرانی این کلان‌شهر طبق روال عادی انجام می‌شود.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان اصفهان تمام ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بیست‌ویکم و بیست‌ودوم دی با هدف مدیریت مصرف انرژی تعطیل شدند، اما به‌دلیل انجام امور روزمره شهروندان با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی برای حفظ هوای پاک، فعالیت مترو و اتوبوسرانی این کلان‌شهر طبق روال عادی انجام می‌شود.

وی افزود: ساعت آغاز به کار خطوط اتوبوسرانی اصفهان از شش صبح است و در چهار خط شامل خطوط تندروی یک، دو، سه و خط ۳۴ (پایانه صفه به پایانه قدس) نیز از ساعت ۵:۵۰ است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوسرانی اصفهان به بانوان ادامه داد: لایحه دوفوریتی ارائه خدمات رایگان قطار شهری و اتوبوس به بانوان اصفهانی در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در هفتادویکمین جلسه شورای اسلامی شهر به تصویب اعضا رسید.

کد خبر 632874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.