نمک‌پاشی بزرگراه شهید خرازی و پل‌های استقلال

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با اشاره به آماده‌باش نیروهای خدمات شهری این منطقه برای مواجهه با برف و باران گفت: نیروهای خدمات شهری با تمام امکانات و تجهیزات موردنیاز برای جلوگیری از یخ‌زدگی و آب‌گرفتگی معابر منطقه دو بسیج شده‌اند.

به گزارش ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد با اشاره به اینکه تیم خدمات شهری منطقه دو از ساعت ۱۲ شب گذشته در حالت آماده‌باش بوده است، اظهار کرد: از شب گذشته، پس از بارش برف اولیه، ماشین‌آلات موردنیاز جایگزین ماشین‌های بارگیری شد و نیز خودرو مکانیزه و لودر خدمات موتوری در معاونت خدمات شهری در حالت آماده‌باش قرار گرفت.

وی افزود: ساعت ۳:۰۰ بامداد، با افزایش شدت برف برای پیشگیری از یخ‌زدگی در شیب پل شماره شش و چهار میدان استقلال در دو مرحله نمک‌پاشی انجام گرفت تا خودروهای ورودی از سمت تهران با مشکل مواجه نشوند.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: ورودی پل امیرکبیر (شهید امینی) و اتوبان امام خمینی (ره) و نیز پل دو طبقه آن به‌طور کامل به اضافه رمپ‌ها و اتوبان خرازی با اکیپ مختلف به‌خصوص در سطوح شیب‌دار نمک‌پاشی شد.

وی ادامه داد: ساعت ۷:۳۰ صبح امروز در پیچ میدان‌های منطقه دو به‌دلیل احتمال منحرف شدن خودروها، عملیات نمک‌پاشی انجام گرفت، اما با افزایش برف و آب شدن آن دچار مشکل آب‌گرفتگی در بعضی معابر شدیم که بسیار سریع برای رفع آن اقدام شد.

صیرفی‌نژاد از سه مورد فرونشست زمین در محله دهنو و رفع آن توسط خدمات شهری منطقه دو خبر داد و گفت: امروز یک برخورد خودرو با سپتیک (سیستم تصفیه فاضلاب زیرزمینی) در اتوبان خرازی در اثر بی‌احتیاطی داشتیم که بسیار سریع بررسی شد. همچنین مورد آب‌گرفتگی را پیگیری کردیم تا یخ‌زدگی در اتوبان رخ ندهد.

وی اضافه کرد: چندین نقطه در مکان‌های دارای شیب ازجمله خیابان امام خمینی (ره)، میدان جمهوری، کنارگذر اتوبان خرازی و سه مورد در خیابان کهندژ دچار آب‌گرفتگی شده بود که با خودروهای کفکش، آب‌گرفتگی این مناطق رفع شد.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان درباره مادی‌ها و نهرها گفت: تمام مادی‌های منطقه دو باز است و در حال حاضر، سه دستگاه خودرو، دو دستگاه کفکش، چندین ژنراتور و موتور برق آبکشی، خودرو نمک‌پاشی مکانیزه موتوری و لودر آماده‌باش است تا ساعت ۲۳:۰۰ امشب، با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش دوباره، عملیات شن‌پاشی و نمک‌پاشی انجام شود. همچنین برای دپوی نمک و ماسه نیز اقدامات لازم انجام شده است و در حال آماده‌سازی کیسه نمک و ماسه برای توزیع هستیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم شهروندان هرگونه حادثه و مشکل را به شماره ۱۳۷ شهرداری اطلاع دهند تا واحد امور شهر برای رفع آن به‌سرعت اقدام کند.

کد خبر 632846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.