پیشرفت ۷۰ درصدی زمین چمن مصنوعی بوستان کارگر

شهردار قرچک از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه زمین چمن مصنوعی فوتبال بوستان کارگر خبر داد.

محسن خرمی‌شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح زمین چمن مصنوعی فوتبال پارک کارگر اظهار کرد: این پروژه با هدف توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهر، افزایش سرانه‌های ورزشی و ایجاد بستر مناسب برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در حال انجام است.

وی افزود: عملیات نرده‌گذاری و زیرسازی این پروژه طی چند مرحله مخلوط‌ریزی و تسطیح اجرا شده است و به‌زودی عملیات نصب چمن مصنوعی انجام خواهد شد.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: این زمین چمن مصنوعی فوتبال در حالی احداث می‌شود که شهرک کارگر هیچ‌گونه مکانی جهت پر کردن اوقات و فراغت نوجوانان و جوانان در حوزه ورزش نداشت.

خرمی شریف تصریح کرد: پروژه زمین چمن مصنوعی پارک کارگر به مساحت ۸۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال اجرا است.

وی با اشاره به برگزاری ملاقات با شهروندان منطقه سه گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به منظور رسیدگی به مشکلات شهروندان در شهرداری منطقه سه حاضر شدم و از نزدیک مشکلات را بررسی و دستورات لازم را صادر کردم.

شهردار قرچک افزود: در حاشیه جلسه ملاقات با شهروندان، عملکرد، اقدامات و تکریم ارباب رجوع شهرداری منطقه سه شهر رصد شد و در جریان امور مربوط به تکریم ارباب رجوع قرار گرفتیم.

به گزارش ایمنا، شهر قرچک با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب شرق تهران قرار دارد.

کد خبر 632844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.