کشف ۹۱ کیلوگرم تریاک در نایین

فرمانده انتظامی شهرستان نایین از دستگیری سه سوداگر مرگ و کشف ۹۱ کیلو و ۴۲۰ گرم تریاک در بازرسی ماموران این فرماندهی از دو خودرو خبر داد.

سرهنگ دوم هادی کیان‌مهر در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نایین در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی با هدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، به یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و آن‌ها را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی به بازرسی از این خودروها پرداختند و موفق به کشف مقدار ۹۱ کیلو و ۴۲۰ گرم تریاک که به‌طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اشاره به اینکه در این زمینه سه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود. ازاین‌رو سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ‌گونه مماشاتی با قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌کند و از شهروندان می‌خواهیم که اخبار و اطلاعات خود در راستای این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 632819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.