خرده‌فروش مواد مخدر در اصفهان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به دستگیری خرده‌فروش مواد مخدر گفت: ۱۲ کیلوگرم تریاک در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی کشف شد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، ماموران کلانتری ۲۸ این فرماندهی با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی در زمینه فروش مواد مخدر در یکی از محلات شهرستان آگاه شدند و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام و موفق شدند در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر و در بازرسی از محل مقدار ۱۲ کیلو و ۱۷۰ گرم تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد، تصریح کرد: پلیس در برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و هرکس امنیت و سلامت جامعه را مختل کند، عزم جدی دارد. ازاین‌رو از مردم می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 632813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.