عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ دی‌ماه

در این بسته خبری از واریز ۵۰۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری اسلامشهر تا راه‌اندازی تصفیه‌خانه کارخانه کمپوست انزلی و تولید ۵۱ هزار تن شن و ماسه در کارخانه آسفالت ایلام را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

ظرفیت اسکان در گرمخانه‌های شهرداری مشهد به ۲۵۰ نفر افزایش یافت

مهدی ابراهیمی، معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ظرفیت اسکان کارتن خواب‌ها در مراکز اسکان شهرداری از ۸۰ نفر در شب به ۲۵۰ نفر افزایش یافته است.

واریز ۵۰۰ میلیارد ریال پس از سفر رئیس جمهور به حساب شهرداری اسلامشهر

محسن حمیدی‌، شهردار اسلامشهر با اشاره به برکات سفر رئیس جمهور به این شهر و بازدید آیت االله سید ابراهیم رئیسی از روند تکمیل مترو اعلام کرد: ۵۰۰ میلیارد ریال پس از سفر رئیس جمهور به حساب این شهرداری واریز شد.

راه‌اندازی تصفیه‌خانه کارخانه کمپوست انزلی

مهدی خلیلی، شهردار انزلی از راه اندازی و آغاز به کار تصفیه‌خانه کارخانه کمپوست این شهرستان در روستای خمیران خبر داد و گفت: برای تکمیل و راه‌اندازی این تصفیه‌خانه تاکنون هشت میلیارد تومان هزینه شده است.

تولید ۵۱ هزار تن شن و ماسه در کارخانه آسفالت ایلام

بابک محمدی آوندی، شهردار ایلام با اشاره به نهضت آسفالت خیابان‌ها و معابر ایلام گفت: افزون بر ۵۱ هزار تن شن، ماسه و بیس از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه در کارخانه آسفالت تولید شده است.

خروش سیلاب کنارگذرهای خرم رود شیراز را بست

غلامرضا غلامی، جانشین و سخنگوی ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز گفت: کنارگذرهای خرم رود شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع بعدی مسدود شده است.

۸۵ دستگاه خودرو خیابان‌های اراک را پاکسازی می‌کنند

سعید بیاتیان، معاون خدمات شهری شهرداری اراک گفت: ۸۵ دستگاه خودروی این نهاد خدماتی، از بامداد امروز (سه‌شنبه) تاکنون مشغول پاکسازی خیابان‌ها و معابر شهر اراک هستند و بارش برف همچنان ادامه دارد.

آغاز عملیات برف‌روبی در شهر یاسوج

نستهن مقدم، شهردار یاسوج از آغاز عملیات برف‌روبی در مناطق مختلف این شهر خبر داد.

هشدار آتش‌نشانی رفسنجان درباره «مرگ خاموش»

علی رمضانی‌نژاد، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری رفسنجان درباره رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از وسایل گرمایشی در روزهای سرد هشدار داد.‌

برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی در سعدالسلطنه قزوین

سیدصادق قدسی‌پور، رئیس سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین از برپایی نمایشگاه مشاغل خانگی در مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدالسلطنه خبر داد.‌

کد خبر 632807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.