قطع برق بعضی مناطق استان اصفهان به دلیل بارش برف

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه بارش برف و کاهش دما باعث تعطیلی مقاطعی از دوره‌های آموزشی در ۱۴ منطقه استان شد، گفت: تیم‌های امدادی در حال برف‌روبی و بازگشایی محورها هستند، همچنین برق بعضی از مناطق قطع شده است.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز سه‌شنبه بیستم دی‌ماه، بارش برف و کاهش دما، باعث تعطیلی مقاطعی از دوره‌های آموزشی در ۱۴ منطقه استان اصفهان شد.

وی با اشاره به تعطیلی مقاطعی از دوره‌های آموزشی، ادامه داد: فریدونشهر، فریدن، سمیرم، چادگان، بویین میاندشت، خوانسار، دهاقان، مبارکه، شهرضا، دهاقان، تیران‌وکرون، زرین‌شهر، میمه و باغبادران به دلیل بارش برف و کاهش دما تعطیل بودند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: تیم‌های امدادی همچنان در حال برف‌روبی و بازگشایی محورها هستند، همچنین برق بعضی از مناطق قطع شده است.

وی درباره شدت بارش برف از شب گذشته و کاهش سه تا پنج درجه‌ای دما در بیشتر مناطق استان اصفهان، اضافه کرد: امروز سه‌شنبه بیستم دی‌ماه مدارس مقاطع مختلف مناطق غرب، جنوب و مرکزی استان با اعمال محدودیت‌هایی تعطیلی و برخی نیز با تأخیر یک ساعت آغاز شده است.

شیشه‌فروش با اشاره به آماده‌باش تمام شهرداری‌ها برای بازگشایی معابر در اصفهان و دیگر شهرستان‌ها، اضافه کرد: با هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش برف و باران در مرکز و شهر اصفهان از شب گذشته تا اوایل روز چهارشنبه بیست‌ویکم دی‌ماه، پیش‌بینی‌ها برای بازگشایی معابر شهری توسط شهرداری‌ها انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان و مسافران اصول ایمنی تردد در محورهای جاده‌ای را با توجه به تداوم بارش برف در مناطق غرب، جنوب و مرکزی استان، همچنین پیش‌بینی افت دما در ساعات اولیه بامداد و لغزندگی جاده‌ها رعایت کنند.

کد خبر 632800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.