آمادگی کامل شهرداری اصفهان در مهار بحران برف/ فعالیت ۷۵ اکیپ در سطح شهر

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: همزمان با آغاز بارش برف از بامداد امروز (سه‌شنبه) کامیون‌ها و خودروهای نمک‌پاش برای رفع یخ‌زدایی در سطح معابر مناطق شهرداری به حالت آماده‌باش درآمدند و مسیرها به‌طور کامل بازگشایی شد و حادثه‌ای نیز از سمت پلیس راهور گزارش نشده است.

رامین میرعسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پس از اعلام سازمان هواشناسی در روز گذشته مبنی بر بارش برف و باران، کامیون‌ها و خودروهای نمک‌پاشی برای رفع یخ‌زدایی در سطح معابر مناطق شهرداری به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی افزود: بارش برف از بامداد امروز _سه‌شنبه بیستم دی_ از سمت اتوبان شهید اقارب‌پرست و حاشیه کوه صفه با شدت خوبی آغاز شد و با پیش‌بینی‌های انجام شده محور شهید اقارب‌پرست، اتوبان امام خمینی (ره)، اتوبان شهید کشوری و پل سردار شهید سلیمانی پس از گذشت یک ساعت از ابتدای بارش دچار یخ‌زدگی شد.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با اقدام به موقع نیروهای شهرداری با نمک‌پاشی معابر یخ‌زدگی‌ها برطرف شد و تا ساعت شش صبح همزمان با آغاز تردد شهروندان، مسیرها به‌طور کامل بازگشایی شد و حادثه‌ای نیز از سمت پلیس راهور گزارش نشده است.

وی گفت: با هماهنگی صورت گرفته، همکاران همچنان در آماده‌باش هستند و احتمال می‌رود پس از پایان بارش و ثبات جوی، یخ‌زدگی افزایش یابد که آماده‌باش ۷۵ اکیپ ادامه دارد تا بتوانیم یخ‌زدگی معابر را در رینگ سوم و چهارم کنترل کنیم.

کد خبر 632785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.