پیغام آنچلوتی پس از بازنشستگی گرت‌بیل!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از گرت بیل به خاطر خاطرات فراموش نشدنی که پس از بازنشستگی از خود به جا گذاشته، تشکر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازیکن سابق تیم ملی ولز روز دوشنبه اعلام کرد که در سن ۳۳ سالگی کفش‌های خود را آویزان خواهد کرد. بیل آخرین بار در سطح باشگاهی برای LAFC ظاهر شد و در سال ۲۰۲۲ به آنها کمک کرد تا در لیگ MLS قهرمان شوند، اما او قبلاً بازیکن تاتنهام و رئال مادرید بود و ۱۶ جام مهم در طول مدت حضور خود در اسپانیا از جمله سه قهرمانی لالیگا و ۵ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد. درحالی که رکورد ۱۱۱ بازی ملی را برای کشورش در اختیار دارد.

بیل لحظات به یاد ماندنی بسیاری را در طول دوران حرفه‌ای خود تجربه کرد از جمله یک هت تریک اروپایی برای تاتنهام در برابر اینتر و یک گل در فینال لیگ قهرمانان اروپا با ضربه برگردان برای رئال که آن هم فوق‌العاده بود. این درحالی است که آنچلوتی با علاقه، به زمان کار با بازیکن ولزی نگاه می‌کند. سرمربی ایتالیایی پستی در شبکه‌های اجتماعی در کنار تصویری از بیل در حال زدن گل انفرادی خیره کننده برای بلانکوس‌ها مقابل بارسلونا در فینال کوپا دل ری ۲۰۱۴ منتشر کرد و نوشت: فراموش نشدنی. متشکرم گرت بیل.

رئال همچنین به مردی که در دوران حضورش در اسپانیا تاریخ ساز شد ادای احترام کرد و در بیانیه‌ای در وب سایت رسمی باشگاه نوشت: «پس از اعلام گرت بیل مبنی بر اینکه از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی می‌کند، رئال مادرید مایل است قدردانی، تحسین و محبت خود را برای اسطوره واقعی باشگاه ما و فوتبال جهان ابراز کند. گرت بیل در سال ۲۰۱۳ به رئال مادرید آمد و ۹ سال با پیراهن ما بازی کرد و ۱۹ جام کسب کرد، که شامل ۵ جام اروپا، ۴ جام باشگاه‌های جهان، ۳ سوپرجام اروپا، ۳ عنوان لالیگا، ۱ کوپا دل ری و ۳ سوپرکاپ اسپانیا است. در سطح انفرادی، او به عنوان بهترین بازیکن فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ انتخاب شد و در همان سال در جام باشگاه‌های جهان توپ طلا را به دست آورد.

گرت بیل بخشی از تیم ما در یکی از موفق ترین دوره‌های تاریخ ما بود. او برای مدت طولانی به خاطر حضور در برخی از برجسته‌ترین لحظات دهه گذشته، از جمله عملکرد فراموش‌نشدنی‌اش در فینال کوپا دل ری ۲۰۱۴ در والنسیا، گل حساس او در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۴ در لیسبون، و دو گلزنی او در لیسبون، در یادها خواهد ماند. فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ در کیف، به ویژه ضربه برگردانی که برای همیشه در ذهن دوستداران فوتبال در سراسر جهان زنده خواهد ماند. نام او برای همیشه در تاریخ باشگاه ما خواهد ماند. موفق باشی، گرت، و بهترین‌ها برای تو و خانواده ات.»

بیل هنوز فاش نکرده است که آینده‌اش چگونه خواهد بود، اما انتظار می‌رود که پس از ایجاد بحث‌های زیاد درمورد عشقش به گلف، زمان زیادی را در زمین گلف بگذراند.

کد خبر 632784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.