یکی از مولفه‌های آبادانی ارومیه نگاه ویژه به پروژه‌های عمرانی است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: یکی از مولفه‌های مهم برای ساختن ارومیه آباد، نگاه ویژه به پروژه‌های عمرانی است، لذا در تلاش هستیم این پروژه‌ها را با اولویت‌بندی در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری لحاظ کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی مصطفی‌زاده امروز_ سه‌شنبه بیستم دی_ در نشست هفتگی کمیسیون عمران، برنامه‌ ریزی و حمل‌ونقل شهری اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌های مهم برای ساختن ارومیه‌ای آباد، نگاه ویژه به پروژه‌های عمرانی است، که در تلاش هستیم این پروژه‌ها را با اولویت بندی در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری لحاظ کنیم.

وی ادامه داد: هیچ گونه تأخیر و کندی در اجرا و پیشبرد پروژه‌های عمرانی تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست، مدیران و کارشناسانی که در مسیر اجرای پروژه‌های عمرانی مانع تراشی و یا سنگ اندازی می‌کنند باید استعفا دهند و یا عزل شوند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با صراحت اعلام می‌کنیم که با مدیران و کارکنانی که در روند امورات عمرانی شهرداری اخلال ایجاد می‌کنند، هیچ گونه تعارفی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد تلاش‌های اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، مدیران، کارکنان، مهندسان و کارگران زحمت‌کش شهرداری با کم کاری و بی تفاوتی عمدی و سفارشی عده‌ای معدود زیر سوال برود، افزود: لازم است سختگیری‌ها در این زمینه شدید و بدون اغماض انجام شود.

مصطفی زاده افزود: مدیران و کارکنان شهرداری ارومیه ضمن تسهیل حداکثری قانونی در امورات شهروندان باید بروکراسی اداری خسته کننده در مورد مسائل پیمانکاران سالم و متعهد را به حداقل برسانند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: از دغدغه‌های اصلی اعضای شورا شهر ارومیه ارائه خدمات بهتر به شهروندان و اجرای پروژه‌های عمرانی است، که این دغدغه‌ها باید با جدیت پیگیری شوند چرا که معتقد هستیم مردم نباید تاوان اشتباهات مدیران را بدهند.

کد خبر 632772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.