پیشنهاد ۱۳ میلیون یورویی النصر عربستان به ستاره بارسلونا!

گزارش‌ها حاکی از آن است که النصر پس از جذب کریستیانو رونالدو، سرخیو بوسکتس را هدف قرار داده و پیشنهاد سودآوری برای هافبک بارسلونا آماده کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از ESPN، پس از انتقال رونالدو به عربستان سعودی با قراردادی به ارزش ۷۵ میلیون دلار در سال، النصر تمرکز خود را بر جذب هافبک اسپانیایی معطوف کرده است‌. تیم اینترمیامی در MLS آمریکا، ظاهراً در چند ماه گذشته با بوسکتس درحال مذاکره بوده است، اما با وجود اینکه این بازیکن ۳۴ ساله اعتراف کرده که دوست دارد در ایالات متحده بازی کند، هیچ توافقی در این مورد وجود ندارد. النصر آماده ورود به مذاکره است و یک پیشنهاد ۱۳ میلیون یورویی در سال برای بوسکتس ارائه می‌کند تا او را به عنوان بازیکن آزاد در تابستان امسال به خدمت بگیرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که بوسکتس در این ماه درنظر داشت بارسلونا را ترک کند اما توسط ژاوی متقاعد شد تا شش ماه پایانی قرارداد خود را در این تیم بماند. در واقع، باشگاه کاتالان حتی ممکن است به او پیشنهاد جدیدی بدهد زیرا شرایط مالی فعلی آنها مانع از جذب یک جانشین می‌شود. ژاوی در اوایل این ماه به خبرنگاران گفت: او تا ژوئن قرارداد دارد و تا پایان آن می‌ماند و سپس خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می‌دهد. "این بستگی به این دارد که چگونه او فصل را به پایان برساند، اما من فکر می‌کنم این بیشتر یک تصمیم شخصی برای بوسکتس است، بر اساس اینکه در زمین چه احساسی دارد. برای من، او همچنان مهم است. ما سعی خواهیم کرد متقاعدش کنیم. اگر اوضاع خوب پیش برود، او [بماند]، اما این به تصمیم شخصی خود سرخیو بستگی دارد."

النصر پس از آمدن رونالدو با برخی از بزرگ‌ترین نام‌های فوتبال از جمله سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، ادن هازارد از رئال مادرید، مارکو رویس، مهاجم بوروسیا دورتموند و انگولو کانته، هافبک چلسی صحبت‌هایی انجام داده است.

این هافبک، پس از نمایش خوب مقابل اتلتیکو مادرید در لالیگا، اکنون به دیدار نیمه نهایی بارسلونا در سوپرکاپ اسپانیا مقابل رئال بتیس در روز پنجشنبه خواهد رسید.

کد خبر 632760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.