مقابله با فساد در سازمان املاک و مستغلات

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: کاهش و مقابله با فساد در سازمان املاک و مستغلات مورد تاکید است و ضرورت دارد این سازمان موضوع هوشمندسازی را به طور جدی پیگیری و در برنامه‌های آینده خود لحاظ کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی امروز _سه‌شنبه بیستم دی‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری، اظهار کرد: ولادت حضرت فاطمه (س) را تبریک می‌گویم و در خصوص بازدیدهایی که به مناسبت گرامیداشت روز زن از سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران داشتم، گزارش‌هایی را ارائه می‌دهم.

وی با اشاره به بازدید از شرکت شهروند، افزود: اگر بخواهیم از سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای عقب نمانیم و حتی پیشرو نیز باشیم، باید یک مزیت رقابتی ایجاد کنیم تا تفاوت‌ها میان فروشگاه شهروند و سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای ملموس و مشهود باشد.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: ضرورت دارد در فروشگاه‌هایی که امکان دارد بسترهای مناسب‌سازی شده برای رفاه و استفاده سالمندان، جانبازان و توان‌یابان فراهم شود تا کرامت این افراد در فروشگاه‌های شهروند حفظ شود؛ لذا باید صندوق‌های متفاوتی را ویژه این افراد در این فروشگاه‌ها در نظر بگیریم.

وی اضافه کرد: در تبصره دوم ماده ۲۷ قانون هوای پاک آمده است، حداقل ۲۰ درصد از تأمین منابع بر عهده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است؛ لذا از شهردار درخواست می‌کنم با توجه به حضور در هیئت دولت به این موضع اهتمام ویژه داشته باشد و منابع ذکر شده را اخذ کند.

نجفی با اشاره به بحران کمبود آب در شهر تهران، ادامه داد: لازم است هوشمندسازی سیستم آبیاری تا پایان دوره به طور کامل انجام شود.

وی با اشاره به بازدید از سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، تاکید کرد: لازم است تحقق کامل تکالیف درآمدی سازمان املاک و مستغلات و تعیین تکلیف و انتقال قطعی اسناد اراضی مورد واگذاری توسط سازمان‌ها و نهادهای دولتی به شهرداری جهت جلوگیری از تصرف و زمین‌خواری توسط اشخاص به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: کاهش و مقابله با فساد در سازمان املاک و مستغلات مورد تاکید است و ضرورت دارد این سازمان موضوع هوشمندسازی را به طور جدی پیگیری و در برنامه‌های آتی خود لحاظ کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با بانوان گفت: ایشان تاکید کردند استفاده از زنان فرهیخته، دانشمند، فرزانه و مجرب در رده‌های گوناگون تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کشور موضوع مهمی است؛ لذا شهرداری تهران به عنوان پیشران باید این موضوع را مورد توجه قرار دهد.

رئیس کمیته سلامت افزود: دغدغه مقام معظم رهبری را در شورای اسلامی شهر با مشورت بانوان همکار پیگیری خواهیم کرد و برنامه‌هایی را برای آن در نظر خواهیم گرفت.

کد خبر 632752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.