در تیم ملی فرانسه علیه بنزما توطئه شکل گرفته بود!

هوگو لوریس به گزارش‌هایی که حاکی از آن است که او در جلوگیری از پیوستن کریم بنزما به تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۲ نقش داشته است، پاسخ داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهاجم رئال‌مادرید که تازه موفق به دریافت جایزه معتبر توپ طلا شده بود، پس از مصدومیت نابهنگام، در آستانه مسابقات جام‌جهانی در قطر، از برنامه‌های فرانسه خارج شد. او به موقع به تمرینات بازگشت تا در مراحل حذفی حضور پیدا کند، تیم دیدیه دشان در نهایت در دیدار نهایی مقابل آرژانتین شکست خورد. اما شایعاتی وجود داشت که ستاره‌های مهم فرانسوی مانع از دعوت کریم بنزما به اردو شدند که منجر به اعلام بازنشستگی بنزما از بازی‌های ملی شد.

گفته می‌شد که لوریس به عنوان کاپیتان تیم ملی قبل از اعلام بازنشستگی خود، درخواست‌ها برای حذف بنزما را رهبری کرده است، اما دروازه‌بان تاتنهام در مورد این اتهامات به l'Equipe گفته است: "چیزهای زیادی گفته شده که یا دروغ یا مضحک است. قبل از رفتن او فضا خیلی خوب بود و بعد از آن هم خیلی خوب بود. اما همه ما ترجیح می‌دهیم که برنده توپ طلا را در کنار خود داشته باشیم مخصوصاً وقتی می‌بینیم از زمان بازگشتش، چه دستاوردهایی برای ما آورده، او می‌توانست با ما باشد. بنزما هنوز یک دارایی بزرگ است!

گفتن اینکه ما برای خروج او فشار می‌آوردیم کاملاً نادرست است و نمی‌دانم که چگونه از آن سود می‌بریم. او برای ما یک مهره ضروری بود، کریم به ما کمک کرد تا لیگ ملت‌ها را ببریم، بازگشتش به تیم، کاملاً مثبت بود. واقعاً غیر صادقانه است که ادعا کنیم برخی از ما، طرفدار رفتن او بودیم. وقتی به جام‌جهانی نزدیک می‌شوید، می‌خواهید آن را با بهترین بازیکنان خود، تجربه کنید، نه اینکه آن‌ها را فراری دهید.

لوریس در مورد جدایی بنزما که بعد از مصدومیت از ناحیه ران در تمرین رخ داد، اضافه کرد: برای کریم، همه ما کمی شگفت زده شدیم. چیزی که ما به عنوان بازیکن با رفتن او تجربه کردیم این بود: عصر تمرین می‌کنی، او مصدوم می‌شود، می‌خوابی و روز بعد که بلند می‌شوی به شما می‌گویند کریم رفته است. همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد.

بنزما پس از انجام ۹۷ بازی ملی برای فرانسه، با ۳۷ گل به ثمر رسیده در آن بازی‌ها، زمان زیادی را برای حرفه ملی خود اختصاص داده است و این مهاجم ۳۵ ساله اکنون کاملاً روی مسائل باشگاهی با رئال مادرید متمرکز شده است.

کد خبر 632750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.