لزوم توجه حامیان مالی به هاکی استان/هاکی از ورزش‌های اصیل ایرانی است

سرپرست هیئت هاکی گفت: هاکی یکی از ورزش‌های جذاب، مفرح و اصیل ایرانی است که ریشه در تاریخ کهن ایران باستان دارد؛ اصفهان به‌عنوان یک جهان‌شهر که دارای آثار تاریخی است بنا به شواهد و پتانسیل تاریخی موجود در ترویج و توسعه رشته‌های ورزشی اصیل ایرانی ازجمله ورزش هاکی همیشه پیشتاز بوده است.

به گزارش ایمنا، مهران انصاری‌پور سرپرست هیئت هاکی استان اظهار کرد: هاکی یکی از ورزش‌های جذاب، مفرح و اصیل ایرانی است که ریشه در تاریخ کهن ایران باستان دارد و اصفهان به‌عنوان یک جهان‌شهر که دارای آثار تاریخی است بنا به شواهد و پتانسیل تاریخی موجود در ترویج و توسعه رشته‌های ورزشی اصیل ایرانی ازجمله ورزش هاکی همیشه پیشتاز بوده است.

وی ادامه داد: استعدادیابی و شناسایی ظرفیت‌ها در رده‌های سنی گوناگون و از جمله سنین پایه و توسعه همگانی ورزش هاکی محور فعالیت‌های این هیئت در آینده خواهد بود.

انصاری‌پور با اشاره به لزوم توسعه این ورزش در لایه‌های مختلف جامعه اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل مدیریت شهری بتوان در ایجاد فضاهای تخصصی این رشته در سطح شهر گام‌های مؤثری برداشت.

سرپرست هیئت هاکی استان تصریح کرد: قطعاً از نتایج توسعه همگانی این رشته، علاوه بر افزایش نشاط اجتماعی در شهروندان بویژه نوجوانان و جوانان، توجه به استعدادیابی است که با استفاده از نتایج آن انتظار می‌رود کسب عناوین ملی و بین‌المللی و افتخارآفرینی برای استان و کشور شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با تبلیغ مؤثر و ترویج این ورزش اصیل ایرانی در انظار عمومی ضمن به نمایش گذاشتن ماهیت این رشته ورزشی، مخاطبان بیشتری را به جمع ورزشکاران موجود اضافه کرد.

سرپرست هیئت هاکی با اشاره به جذابیت و پتانسیل‌های ورزش هاکی، خواستار افزایش توجه حامیان مالی به حمایت از این ورزش در استان شد و از باشگاه‌های استان خواست که نگاه تازه‌ای به این رشته ورزشی داشته باشند.

کد خبر 632737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.