توسعه پارکینگ‌های عمومی راهکار کاهش ترافیک در شهر

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: توسعه پارکینگ‌های عمومی در خیابان‌های پرتردد شهر و دسترسی آسان تمام مردم به این پارکینگ‌ها راهکاری مناسب برای کاهش ترافیک شهری و جلوگیری از راهبندان‌های ترافیکی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توماج وحیدافشار امروز _سه‌شنبه بیستم دی_ در جلسه هفتگی کمیسیون بودجه و امور حقوقی که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: به‌رغم درآمد ناچیز اجرای پروژه سرمایه‌گذاری پارکومتر برای مدیریت شهری در خیابان‌های سطح شهر، شاهد هستیم که مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده و به بار ترافیکی شهر در محل‌های اجرا شده افزوده است.

وی با بیان اینکه باید با اتخاذ تدابیری به کاهش ترافیک در شهر کمک کنیم و به رفاه مردم در امکان پارک خودروهای خود در مکان‌های مناسب بیندیشیم، ادامه داد: ضروری است طرح‌های اینچنینی با آموزش کامل و پیوست‌های فرهنگی برای شهروندان ارائه و تشریح شود تا شاهد اثربخشی باشیم.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: توسعه پارکینگ‌های عمومی در خیابان‌های پرتردد شهر و دسترسی آسان تمام مردم به این پارکینگ‌ها راهکاری مناسب برای کاهش ترافیک شهری و جلوگیری از راه‌بندان‌های ترافیکی است.

وی با بیان اینکه معیشت کارکنان خط قرمز این کمیسیون است و به هیچ‌وجه راضی به نارضایتی کارکنان خدوم در حوزه دریافت حقوق، مزایا و پاداش‌های قانونی نیستیم، اضافه کرد: حقوق کارکنان شهرداری با وجود مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، باید از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری قرار داده شود و پرداختی‌های قانونی آنها از جمله معوقات مناطق عملیاتی سال ۹۷ و حق لباس ۱۴۰۱ کارگران پرداخت شود.

وحیدافشار تصریح کرد: کارکنان شهرداری با هزاران امید جذب شهرداری شده‌اند و برنامه زندگی خود را بر این اساس تنظیم کرده‌اند که نباید در هیچ سطحی از قرارداد با کارکنان تنزیلی انجام شود و قراردادهای کارکنان باید با همان عنوانی که در گذشته منعقد می‌شد، تنظیم شود.

کد خبر 632736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.