پروازها در فرودگاه اصفهان برقرار است/احتمال تأخیر یا ابطال پروازها

مدیر روابط‌عمومی فرودگاه شهیدبهشتی اصفهان با بیان اینکه پروازها درحال انجام است، گفت: به‌دلیل شرایط نامساعد جوی در کشور و احتمال تاخیر در پروازها، مسافران قبل از اینکه به فرودگاه مراجعه کنند، درباره تأخیر پروازها با اطلاعات فرودگاه تماس بگیرند.

محمدحسین عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروازها در فرودگاه شهید بهشتی در حال انجام است اما به دلیل شرایط نامساعد جوی در کل کشور ممکن است برخی پروازها با تأخیر انجام می‌شود.

وی افزود: به همین دلیل مسافران قبل از اینکه به فرودگاه مراجعه کنند، درباره تأخیر پروازها با اطلاعات فرودگاه تماس بگیرند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با تاکید بر نبود مشکل در باند فرودگاه، گفت: باند پرواز باز است، همچنین برف‌روبی در باند انجام می‌شود و مشکل خاصی وجود ندارد.

همچنین روابط ‎عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی به دلیل فعالیت سامانه بارشی و شرایط نامساعد جوی حاکم در بیشتر مناطق کشور و همچنین بارش برف و کاهش دید افقی در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی و احتمال تأخیر و یا ابطالی پروازها، از مسافران عزیز درخواست می‌گردد پیش از مراجعه به فرودگاه‎ از طریق تماس با واحد اطلاعات پرواز به شماره تماس‌های ۱۹۹ و ۳۵۲۷۵۲۰۰۰-۰۳۱ از وضعیت پرواز خود اطلاع حاصل نمایند.

تأخیر در پروازهای فرودگاه مهرآباد

به گزارش ایمنا، فرودگاه مهرآباد نیز اعلام کرد: هم‌زمان با بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور، برخی پروازها از مبدأ این فرودگاه با تأخیر انجام می‌شود.

در این اطلاعیه ضمن تاکید بر برقراری پروازها آمده است: با توجه به شرایط جوی در صورت مساعد بودن وضعیت هوای فرودگاه مقصد، پروازها مطابق برنامه روزانه انجام می‌گیرد.

فرودگاه مهرآباد از مسافران درخواست کرد تا قبل از حرکت به سمت فرودگاه از وضعیت پروازی خود با شماره‌های ۱۹۹ و ۰۲۱۶۱۰۲۱ تماس بگیرند و اطلاعات پرواز خود را دریافت و آخرین وضعیت پرواز خود را کنترل کنند.

هواشناسی امروز سه‌شنبه درباره بارش برف و باران در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، لرستان، جنوب همدان، مرکزی، قم، اصفهان، خوزستان، فارس، کرمان، خراسان شمالی، سیستان‌وبلوچستان و هرمزگان هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.

کد خبر 632725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.