اتمام برف‌روبی خیابان‌های اصلی شهر/تداوم عملیات با توجه به برودت هوا

شهردار شهرکرد گفت: برف‌روبی خیابان‌های اصلی شهر تا یک ساعت آینده تمام خواهد شد و این عملیات امشب نیز با توجه به برودت هوا ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _سه‌شنبه بیستم دی‌ماه_ در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: با اعلام آماده‌باش برای بارش‌ها از دو روز گذشته، تمام ادوات، تجهیزات و نیروهای انسانی شهرداری در چهار ناحیه شهر آماده بودند و با آغاز بارش برف در محل‌های تعیین شده مستقر شدند.

وی افزود: با آغاز بارش برف و شدت گرفتن آن از شب گذشته، عملیات برف‌روبی و ریختن شن و نمک آغاز شد؛ به دلیل دمای زیر صفر درجه سانتیگراد نوع و شدت برف متفاوت و شن و نمک بیشتری مورد نیاز بود.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: برف‌روبی در خیابان‌هایی مانند کاشانی از ساعت ۲۱:۰۰ چندین بار انجام و در چهار ناحیه شهر از ساعت ۲۳:۰۰ آغاز شد.

واحدیان اضافه کرد: برف‌روبی به دلیل شدت بارش برف باید چندین بار انجام می‌شد. مستنداتی وجود دارد که نشان می‌دهد برف سنگینی باریده است که طی چندین سال گذشته به این شکل و نوع در شهرکرد نبوده است.

وی تصریح کرد: نیروهای انسانی و خدماتی شهرداری پا در رکاب عملیات را آغاز کردند، می‌پذیرم که ادوات برف‌روبی در مرکز استان کافی نیست، اما اهمال‌کاری نیز نشده است. دیشب مسیر برای تردد یک تا دو لاین از ماشین‌آلات فراهم بود و مشکلی نبود، اما برف‌روبی به طور کامل در معابر اصلی انجام نشده بود، زیرا باید تمام شهر در آنِ واحد پوشش داده می‌شد.

شهردار شهرکرد ادامه می‌دهد: در مراکز غربی، شمالی، منظریه، باباولی، بلوار فرهنگ، کوی فرهنگیان، جهاد و میرآباد شدت بارش برف بیشتر بود، به نحوی که با وجود یک‌بار برف‌روبی، بازهم برف روی زمین نشست.

واحدیان تاکید کرد: اکنون شرایط به نسبت خوب و خیابان‌های اصلی در حال برف‌روبی است. خیابان‌های اصلی تا یک ساعت آینده پاکسازی خواهد شد. پاکسازی کوچه‌ها از سمت میرآباد آغاز شده است و برف‌روبی محدوده داخل شهر از دو تا سه ساعت آینده آغاز خواهد شد، برف‌روبی ناحیه غرب هم انجام خواهد شد.

وی گفت: پاکبانان و کارگران از شب گذشته در حال برف‌تکانی درختان و پاکسازی برف از مقابل مراکز درمانی هستند و امشب نیز این عملیات با توجه به برودت هوا ادامه خواهد داشت.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه برای انجام این عملیات تنها شهرداری در مرکز استان در حال فعالیت است، افزود: از تجهیزات بخش خصوصی کمک گرفتیم تا خدمات‌رسانی بهتر شود، بابت نبود امکانات از مردم عذرخواهی می‌کنیم، از صبر آنها سپاسگزاریم و امیدواریم با مشارکت بیشتر ما را همراهی کنند.

کد خبر 632720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.