اجرای برنامه‌های مراکز فرهنگی با بودجه صفر

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اجرای برنامه‌ها در مراکز سازمان فرهنگی و هنری با بودجه صفر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرگس معدنی‌پور امروز _سه‌شنبه بیستم دی_ در یکصدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری اظهار کرد: بررسی‌های ما در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی از مناطق، فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ و کتابخانه‌های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نشان می‌دهد که بودجه‌ای بابت اجرای برنامه‌ها به مناطق و سایر مراکز سازمان اختصاص نیافته است و مراکز سازمان با بودجه صفر باید برنامه‌های خود را اجرا کنند.

وی ادامه داد: بازدیدهای میدانی از مراکز سازمان فرهنگی و هنری نشان می‌دهد که اکثر مراکز سازمان فرسوده است و نیاز اساسی به تعمیر و تجهیز دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: کتابخانه‌ها از نظر تجهیزات کتابخانه‌ای و منابع در شرایط بسیار بدی قرار دارد، همچنین از محل درآمدهایی که از مراکز حاصل و به خزانه سازمان واریز می‌شود، درصد بسیار کمی به مناطق و مراکز بابت تعمیر، تجهیز و نگهداشت مجموعه‌ها همچنین اجرای برنامه‌ها برمی‌گردد.

وی با گلایه از جایگزینی مدیران جدید و بدون سابقه با مدیران باسابقه و قدیمی سازمان فرهنگی و هنری افزود: در پی این تغییرات جای جدیدی برای مدیران قبلی پیش‌بینی نشده است که این روند برخلاف رویه حاکم در این سازمان بوده است که همیشه برای نیروهای خود شأن و منزلت قائل می‌شد و پیش از هرگونه تغییر جای جدیدی به افراد پیشنهاد می‌کرد.

معدنی‌پور افزود: نباید به بنیه تخصصی و کارشناسی کارکنان سازمان فرهنگی و هنری بی‌توجه باشیم. از شهردار درخواست می‌کنم نسبت به موارد مذکور دستور لازم را صادر و گزارش ارائه کند.

کد خبر 632718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.