لزوم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مدیریت شهری

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در حوزه مدیریت شهری باید به طور جدی مد نظر قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد علوی امروز_ سه‌شنبه بیستم دی_ در یکصدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم قم اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری را در حوزه مدیریت شهری باید به طور جدی مورد توجه قرار دهیم.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین موضوع فرمایشات دیروز رهبر معظم انقلاب تبلیغ علیه دستاوردها و نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی بود، ادامه داد: امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) علاج این درد را جهاد تبیین دانستند، بنابراین باید هدف‌های بزرگی را در نظر بگیریم و کارهای بزرگی را طراحی و اجرا کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اینکه مقام معظم رهبری تاکید فرمودند که هویت تاریخی ایران و اسلام را احیا کنید، چرا که ایران اسلامی است، تصریح کرد: این فرمایشات معظم‌له اتمام حجت برای تمام ما است؛ ایشان حتی به خیابان‌های تهران اشاره کردند، ما شاید نتوانستیم آنچه که لازم بوده است را در عمل پیش ببریم و باید یک‌بار دیگر آن‌ها را بررسی کنیم.

علوی افزود: مقام معظم رهبری تاکید داشتند ملت ایران و جمهوری اسلامی نسبت به روزهای اول صدها برابر پیشرفته‌تر، قوی‌تر، آگاه‌تر، پربینش‌تر و مسلط بر امور شده است و حوادث دنیا هم امروز با اوایل انقلاب بسیار فرق کرده است، بنابراین طبق این فرمایشات رهبر معظم انقلاب اگر قرار است برنامه‌ریزی کنیم، نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای ما باید به‌روز شود.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب سرعت عمل، تشخیص، احساس تکلیف، شناخت خطرات و حرکت را سه ویژگی مردم قم دانستند و در نشست دیروز به آن اشاره کردند.

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به موضوع گردشگری نیز به عنوان نقطه قوت اشاره کردند، گفت: این یکی از مباحثی است که ما در مرحله اول یعنی در مرحله تشخیص و خطرات آن مانده‌ایم. مجموعه‌ای برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی لازم است اما ما هنوز در حال رفت و آمد با هم هستیم که آن را چگونه بنویسم و چه کنیم؟

کد خبر 632709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.