شرایط واگذاری سهام پالایش شازند و پرسپولیس و استقلال بررسی شد

در جلسه هیئت واگذاری تصویب قیمت، شرایط واگذاری، واگذاری بابت رد دیون و فروش سهام از طریق بازار سرمایه شرکت‌های پالایش نفت امام خمینی(ره) (شازند)، فرهنگی‌ورزشی استقلال، فرهنگی‌ورزشی پرسپولیس و صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان بررسی و تصویب شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، سیصدونودوپنجمین جلسه هیئت واگذاری با حضور «سیداحسان خاندوزی» رئیس هیئت و سایر اعضا برگزار شد و تصویب قیمت سهام پالایش امام خمینی (ره) شازند جهت واگذاری به بانک‌های صنعت و معدن، توسعه تعاون، پست بانک، بانک مسکن، بانک ملی، بانک سپه، بانک کشاورزی و بانک توسعه صادرات به منظور افزایش سرمایه آن‌ها از مواردی بود که در نشست امروز هیئت واگذاری مطرح شد.

همچنین تصویب قیمت پایه و شرایط واگذاری سهام شرکت‌های فرهنگی‌ورزشی استقلال و فرهنگی‌ورزشی پرسپولیس، جهت عرضه از طریق بازار سرمایه از مواردی دیگری بود که در دستور کار امروز هیئت قرار گرفت و درباره آن تصمیم‌گیری شد.

قیمت‌گذاری مجدد شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان بابت رد دیون به سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری و لشکری نیز آخرین دستور کار هیئت واگذاری در نشست امروز بود که مورد بررسی و تصویب این هیئت قرار گرفت.

کد خبر 632707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.