عذرخواهی رسمی رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه از زیدان!

نوئل لو گرات، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه به‌دلیل اظهارات توهین‌آمیز درباره سرمربی‌شدن زین‌الدین زیدان در تیم ملی، عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اینکه روز شنبه اعلام شد «دیدیه‌دشان» تا سال ۲۰۲۶ در رأس کادر فنی فرانسه خواهد ماند، «لو گرات» این احتمال را رد کرد که زیدان، سرمربی خروس‌ها شود و به شوخی به RMC Sport گفت که او حتی تلفن را برنمی‌داشت. رئیس فدراسیون فرانسه، حالا دوباره صحبت کرده تا به دلیل «سوءتفاهم» ناشی از آنچه او «اظهارات ناشیانه» بود عذرخواهی کند.

لو گرات به RMC Sport گفت: «می‌خواهم برای این اظهارات عذرخواهی کنم که مطلقاً دیدگاه من و توجه من به بازیکنی که او بود و مربی‌ای که تبدیل شده است را نشان نمی‌دهد. مصاحبه‌ای با RMC انجام دادم که نباید انجام می‌دادم زیرا آن‌ها با مخالفت با دیدیه و زین‌الدین زیدان، دو بزرگ فوتبال فرانسه به دنبال جنجال بودند. اعتراف می‌کنم که اظهارات ناشیانه‌ای کردم که باعث ایجاد سوءتفاهم شد.»

عذرخواهی لو گرات پس از آن صورت می‌گیرد که نظرات او، مورد انتقاد گسترده قرار گرفت. «کیلیان امباپه» ستاره خروس‌ها در توئیتر خود، ابزار نارضایتی کرد و نوشت: «زیدان خود فرانسه است، ما این‌طور به اسطوره بی‌احترامی نمی‌کنیم. روز بعد، باشگاه سابق زیدان یعنی رئال‌مادرید نیز به این موضوع پرداخت و مدعی شد که صحبت‌های رئیس فدراسیون فوتبال نامناسب است.»

کد خبر 632689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.