آماده‌باش نیروهای ستاد بحران شهرداری شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: همزمان با آغاز بارش برف تمام نیروهای ستاد بحران شهرداری در آماده‌باش بودند و برف‌روبی معابر اصلی و خیابان‌های پرتردد شهر را انجام دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _سه‌شنبه بیستم دی‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور تسهیل در پاکسازی معابر پوشیده از برف توسط عوامل شهرداری از شهروندان می‌خواهیم از تردد غیرضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت از زنجیر چرخ استفاده و از پارک خودروها در زیر درختان و حاشیه معابر جدا خودداری کنند.

وی افزود: شهروندان با توجه به احتمال لغزندگی معابر، از وسایل حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری استفاده کنند.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: شهروندان از پارو کردن و ریختن برف پشت‌بام در حیاط منزل خود به کوچه‌ها و معابر خودداری کنند و شهرداری را در این خصوص یاری دهند.

واحدیان تصریح کرد: به منظور جلوگیری از شکسته شدن شاخه‌های درختان و تأمین امنیت شهروندان، تقاضا می‌شود شهروندان نسبت به تکاندن برف درختان همکاری لازم را با شهرداری شهرکرد داشته باشند.

وی اضافه کرد: شهروندان در پاکسازی در منازل خود همکاری لازم را داشته باشند تا از یخ‌زدگی کوچه‌ها جلوگیری شود.

شهردار شهرکرد ضمن تشکر از همراهی و همکاری همه شهروندان، تاکید کرد: تمام نیروهای ستاد بحران و خدمات شهری شهرداری از روز گذشته فعال بوده‌اند و عملیات برف‌روبی، شن و نمک‌پاشی و یخ زدایی معابر از شب گذشته را آغاز کرده‌اند. اکیپ‌ها همچنان مشغول خدمات‌رسانی هستند و شهروندان در صورت وجود مشکل می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس حاصل کنند.

واحدیان گفت: نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد نیز با آغاز بارش برف برای تکاندن برف از درختان اقدام کردند، با آغاز بارش نعمت الهی از عصر روز دوشنبه _نوزدهم دی‌ماه_ تمام نیروهای ستاد بحران شهرداری آماده‌باش بودند.

وی افزود: نیروهای شهرداری در محل کار خود حاضر شدند و با شدت گرفتن بارش برف در شامگاه دوشنبه، اعضای ستاد مدیریت بحران با حضور در معابر و خیابان‌ها عملیات برف‌روبی معابر اصلی و خیابان‌های پرتردد شهر را انجام دادند.

کد خبر 632687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.