بانوان اصفهانی به میهمانی آخر هفته شهرداری دعوت هستند

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) روزهای بیست‌ودوم و بیست‌وسوم دی‎‌ماه بانوان، مادران و فرزندان کمتر از ۱۰ سال میهمان شهرداری خواهند بود و می‌توانند از مراکز فرهنگی، تفریحی و گردشگری شهر به‌طور رایگان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر»، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ولادت حضرت زهرا (س) به مادران، همسران و بانوان شهر اصفهان، اظهار کرد: پایان هفته جاری همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) و ایام تکریم مقام زن، شهر رنگ و بوی فاطمی خواهد گرفت.

وی افزود: شهرداری اصفهان برنامه‌هایی را در قسمت‌های مختلف از جمله ارائه تخفیف یا رایگان‌شدن بعضی از اماکن تفریحی فرهنگی شهر اصفهان به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و تکریم مقام زن در روزهای بیست‌ودوم و بیست‌وسوم دی‎‌ماه تدارک دیده است.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان ادامه داد: اماکن تفریحی در محدوده ناژوان، پارک صفه، شهر رویاها و مراکز زیر مجموعه سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان همچون عصارخانه شاهی یا موزه حمام علی‌قلی‌آقا به صورت رایگان میزبان مادران شهر اصفهان و همراهان آن‌ها خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در این دو روز بانوان شهر به همراه مادران آن‌ها و فرزندان کمتر از ۱۰ سال به صورت رایگان از این خدمات استفاده می‌کنند، لذا می‌توانند از بیشتر خدمات شامل مراکز تفریحی همچون تله‌کابین صفه، تله‌سیژ ناژوان، باغ پرندگان و باغ خزندگان بهره ببرند.

معرک‌نژاد تصریح کرد: برای بانوان علاقه‌مند در حوزه کتاب نیز خدمات و تسهیلات کتابخانه‌های زیر مجموعه شهرداری رایگان خواهد شد، بنابراین در کنار رویدادهایی که قرار است در محلات و مناطق مختلف شهر برگزار شود، تلاش می‌کنیم با فضاسازی ویژه روزهای خوشی را برای شهروندان به‌ویژه بانوان تداعی و مهیا کنیم.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های انجام شده در این روز، ویژه برنامه «دختران حاج‌قاسم» است که توسط گروه‌های مردمی، دینی و مذهبی شهر اصفهان روز چهارشنبه ساعت ۱۴:۳۰ در مکان مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد و امیدواریم تمام بانوان شهر از این رویداد استقبال کنند و مورد رضایت آن‌ها واقع شود.

کد خبر 632683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.