توافق چلسی و اتلتیکو بر سر بازیکن پرتغالی!

به نظر می‌رسد ژائو فلیکس پس از توافق آبی‌ها با مهاجم، راهی انگلیس شود و با چلسی قرارداد امضا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از اتلتیک، چلسی برای جذب «ژائو فلیکس» بازیکن پرتغالی به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید به توافق شفاهی دست یافته است. انتظار می‌رود آبی‌ها حدود ۱۱ میلیون یورو (۹.۷ میلیون پوند) بپردازند تا فلیکس را به صورت قرضی برای بقیه فصل به خدمت بگیرند آن‌ها در این راه رقبای لیگ برتری مانند آرسنال و منچستریونایتد را شکست دادند.

این انتقال برای آبی‌ها درحالی انجام می‌شود، که تیم گراهام پاتر به رده دهم جدول لیگ برتر سقوط کرد و روز یکشنبه توسط منچسترسیتی با شکست چهار بر صفر از جام حذفی کنار رفت. چلسی قبلاً در بازار ژانویه فعال بوده است و داوید داترو فوفانا و بنوا بادیاشیل را به خدمت گرفته است.

فلیکس همچنین دوران سختی را در اتلتیکو سپری کرده است و تلاش می‌کند تا به اندازه قیمت ۱۲۷ میلیون یورویی خود تأثیرگذار باشد. این بازیکن پرتغالی تاکنون تنها چهار گل در لالیگا به ثمر رسانده است و روخی‌بلانکوها پیشتر اذعان کرده بودند که احتمال خروج این مهاجم در ژانویه وجود دارد.

فلیکس پس از کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۰۶ (۲۱ سال و ۱۳۲ روز) و آنتونیو سیموئس در سال ۱۹۶۶ (۲۲ سال و ۲۱۷ روز) سومین بازیکن جوان پرتغالی است که در جام جهانی (۲۳ سال و ۱۳ روز) گلزنی کرده است.

آبی‌ها روز پنجشنبه در لیگ برتر مقابل فولام در کریون کوتیج به میدان خواهند رفت.

کد خبر 632677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.