بیانیه بشیکتاش درباره انتقال ستاره‌ هلندی‌ به منچستریونایتد!

بشیکتاش وجود بند آزادسازی در قرارداد ووت وگهورست را که ممکن است توسط منچستریونایتد فعال و پرداخت شود، تکذیب کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ووت وگهورست» مهاجم ملی‌پوش هلندی در پنجره ژانویه به‌عنوان یک هدف نقل‌وانتقالات جالب برای تیم یونایتد در نظر گرفته شده است.

ویگهورست، همچنان با برنلی قرارداد دارد و در آغاز فصل ۲۰۲۲-۲۳ به صورت قرضی به ترکیه رفت. بشیکتاش اصرار دارد که توافقی با توجه به شرایط فعلی او، وجود ندارد که به او اجازه دهد در صورت پرداخت غرامت به انگلیس بازگردد.

در بیانیه‌ای از تیم استانبول آمده است: «پس از بازی تیم فوتبال ما مقابل کاسیم پاشا در سوپر لیگ، به‌دلیل گمانه‌زنی برخی رسانه‌ها در مورد بازیکن فوتبال ما ووت وگهورست، ادعای وجود بند خروج در قرارداد بازیکن ما مبنی بر اینکه در صورت پیشنهاد لیگ برتری با غرامت ۲.۵ میلیون یورویی فسخ می‌شود، واهی است.

با این حال، این خبر مبنی بر اینکه بازیکن مورد نظر، روز سه‌شنبه تیم را ترک خواهد کرد، کاملاً نادرست است. ابتکار عمل در مورد وگهورست به‌طورکامل متعلق به باشگاه بشیکتاش است. همچنین اعلام می‌کنیم که اگر تحولی در این زمینه صورت گیرد، هواداران در جریان قرار خواهند گرفت.»

یونایتد پس از توافق برای آزاد کردن کریستیانو رونالدو در دسامبر ۲۰۲۲، به دنبال یک مهاجم دیگر است و اریک تن‌هاخ مشتاق است قراردادی کوتاه‌مدت و تا پایان فصل، با بازیکنی امضا کند که به شیاطین سرخ اجازه دهد تا پست‌های هجومی خود را تقویت کنند.

وگهورست در دوره قبلی حضور خود در لیگ برتر، تنها دو گل برای برنلی به ثمر رساند، اما در این فصل ۹ بار برای بشیکتاش توپ را به تور دروازه رقبا چسبانده است و در جام جهانی ۲۰۲۲ ثابت کرد که حضور فیزیکی او می‌تواند برای بهترین تیم‌ها هم مشکل ایجاد کند.

کد خبر 632674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.