بارش برف در اصفهان آن‌قدر محسوس نبوده که مدارس تعطیل شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درباره شدت بارش برف از شب گذشته و کاهش ۳تا ۵ درجه‌ای دما در بیشتر مناطق استان، گفت: امروز سه‌شنبه بیستم دی‌ماه مدارس مناطق غرب، جنوب و مرکزی استان به‌دلیل بارش برف تعطیل یا کلاس‌های درس با یک ساعت تاخیر آغاز شده است.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تعطیلی مقاطع تحصیلی مدارس ابتدایی و اول متوسطه در شهرستان‌های استان اصفهان با پیشنهاد سازمان آموزش‌وپرورش اصفهان صورت گرفته است، اظهار کرد: اکنون براساس بارش و میزان برف و سردی هوا به صورت نقطه‌ای بعضی از مدارس در شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، بوئین‌میاندشت، خوانسار، گلپایگان، لنجان، بخش از مبارکه، شهرضا و دهاقان تعطیل و بعضی از آن‌ها با تأخیر آغاز به کار کردند.

وی درباره شدت بارش برف از شب گذشته و کاهش سه تا پنج درجه‌ای دما در بیشتر مناطق استان، افزود: امروز سه‌شنبه بیستم دی‌ماه مدارس مقاطع مختلف مناطق غرب، جنوب و مرکزی استان با اعمال محدودیت‌هایی تعطیلی و برخی نیز با تأخیر یک ساعت آغاز شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در پاسخ به اینکه چرا مدارس شهر اصفهان باوجود آب‌گرفتی معابر با تأخیر آغاز نشده است، تصریح کرد: بارش برف در اصفهان آن‌قدر محسوس نبوده که مدارس را تعطیل یا با تأخیر یک ساعت آغاز کنیم.

وی با اشاره به آماده‌باش تمام شهرداری‌ها برای بازگشایی معابر در اصفهان و دیگر شهرستان‌ها، گفت: با هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش برف و باران در مرکز و شهر اصفهان از شب گذشته تا اوایل روز چهارشنبه بیست‌ویکم دی‌ماه، پیش‌بینی‌ها برای بازگشایی معابر شهری توسط شهرداری‌ها انجام گرفته است.

شیشه‌فروش اظهار کرد: شهروندان و مسافران اصول ایمنی تردد در محورهای جاده‌ای را با توجه به تداوم بارش برف در مناطق غرب، جنوب و مرکزی استان، همچنین پیش‌بینی افت دما در ساعات اولیه بامداد و لغزندگی جاده‌ها رعایت کنند.

به گزارش ایمنا، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان ضمن گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره تعطیلی و یا آغاز با تأخیر یک ساعت مدارس شهر اصفهان امروز طی بارش برف، آب‌گرفتگی معابر و افت دما، گفت: نیازی به تعطیلی مدارس اصفهان نبود و تنها بعضی از شهرستان‌های استان در غرب، جنوب و مرکز تعطیل است و بعضی دیگر نیز با توجه به شرایط برف و سرما با یک ساعت تأخیر آغاز به کار کرده‌اند.

کد خبر 632638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.