تعطیلی و آغاز به کار با تاخیر برخی از مدارس استان اصفهان

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: به علت بارش برف، امروز سه‌شنبه بیست دی‌ماه مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول بعضی مدارس در استان تعطیل و بعضی از شهرستان‌های نیز با تأخیر آغاز می‌شود.

جلال سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تعطیلی مدارس مقاطع ابتدایی بعضی شهرستان‌های استان اصفهان، اظهار کرد: امروز مدارس ابتدایی شهرستان سمیرم، شهرضا، چادگان، تیران‌وکرون، فریدون‌شهر و فریدن به علت بارش برف تعطیل است.

وی درباره تعطیلی مدارس مقاطع متوسطه اول در برخی از شهرستان‌ها، افزود: با بارش برف امروز سه‌شنبه مدارس متوسطه اول شهرستان‌های فریدون‌شهر و تیران‌وکرون تعطیل است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان تصریح کرد: امروز مدارس مقطع متوسطه دوم شهرستان فریدون‌شهر، مدارس شهرستان خوانسار با یک ساعت تأخیر آغاز به کار خواهند کرد.

وی با اشاره به تعطیلی تمام مقاطع تحصیلی بخش باغبهادران، گفت: امتحانات نهایی مقطع متوسطه اول و دوم شهرستان چادگان و تیران‌وکرون با نظر مدیر آموزشگاه در زمان دیگری برگزار خواهد شد، اما امتحانات مقطع اول و دوم مدارس شهرستان شهرضا طبق اعلام قبلی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، بر اساس اعلام مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوهپایه به علت برودت هوا و یخ زدگی معابر، پیش دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی و استثنایی بخش تودشک و روستای جزه امروز تعطیل است و امتحانات متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود.

کد خبر 632635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.