تداوم اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری بندرانزلی

شهردار بندرانزلی از تداوم عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی در سطح شهر خبر داد.

مهدی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری بندرانزلی با تمام توان و تجهیزات برای عمران، آبادی و توسعه شهر و در راستای رضایت و رفاه حال شهروندان در حال تلاش برای انجام عملیات‌های اجرایی و پروژه‌های عمرانی و شهری است.

وی با بیان اینکه موزائیک فرش محوطه بازارچه الزهرا در منطقه غازیان به مساحت یک هزار مترمربع اجرا شده است و در حال حاضر، بهسازی دو چشمه سرویس بهداشتی، تقویت سیستم روشنایی، زیباسازی محوطه بازارچه انجام می‌شود، افزود: برای اجرای این طرح در مجموع حدود پنج میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری اعتبار پیش‌بینی شده است.

شهردار انزلی خاطرنشان کرد: احداث خانه روستایی در میدان بی بی حوریه، احداث ساختمانی به مساحت ۸۰ مترمربع در دو طبقه با محوطه‌سازی در مجموع حدود ۳۰۰ مترمربع با برآورد اولیه هشت میلیارد ریال اعتبار توسط پیمانکار در مرحله اجرای فونداسیون است و این طرح تا عید نوروز به اتمام خواهد رسید.

خلیلی تصریح کرد: در حال حاضر لوله‌گذاری جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی به طول ۱۵ متر و زیرسازی محوطه انتهای پارک شهید دوربین انجام شده است، در ادامه موزاییک‌کاری، فضای سبز، درختکاری و گل‌کاری پارک انجام می‌شود و در صورت مساعد بودن شرایط جوی این طرح تا دو ماه آینده توسط پیمانکار به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه احداث شش سرویس بهداشتی در پارک شهید اختر کاویان با اعتبار هشت میلیارد ریال حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: بازسازی و احداث سقف خانه کشتی جنب بازار کاسپین پس از سال‌ها توقف پروژه با برآورد اولیه اعتباری حدود ۱۴ میلیارد ریال در مرحله برگزاری آگهی مناقصه عمومی و انتخاب پیمانکار است و اجرای این پروژه به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 632632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.