حمایت تمام قد رئال مادرید از زیدان درپی توهین رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه!

باشگاه رئال مادرید در پی حمله عجیب رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه به زیدان، از اسطوره فرانسوی سابق خود، حمایت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه مدعی شده است که هرگز با زیدان درباره نایب قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ صحبتی نکرده است و در عین حال گفته است که از هرگونه تلاشی که از سوی او انجام می‌شد چشم‌پوشی می‌کرد. لو گرات به RMC Sport گفت: "زین الدین زیدان در برزیل؟ برام مهم نیست هرجا دلش میخواد بره! آیا زیدان سعی کرد به من زنگ بزند؟ مطمئناً نه، به هر حال حتی تلفن را بر نمی‌داشتم. من هرگز او را ملاقات نکردم، هرگز به جدایی از دیدیه [دشان] فکر نکردیم.

کیلیان امباپه، فوق ستاره پاری سن ژرمن، در پشت این بیانیه سریعاً رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه را مورد حمله قرار داد، او به نمایش آشکار "بی احترامی" به یک نماد ملی پاسخ داد، و رئال مادرید هم، اکنون در یک بیانیه از زیتون حمایت کرده است. وب‌سایت رسمی باشگاه نوشته: رئال مادرید از اظهارات تأسف بار رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، نوئل لو گرات، درباره زین‌الدین زیدان، یکی از بزرگترین اسطوره‌های ورزشی جهان ابراز تاسف می‌کند.

" این اظهارات نشان دهنده عدم احترام به یکی از تحسین‌برانگیزترین چهره‌ها توسط هواداران فوتبال در سراسر جهان است و باشگاه ما منتظر اصلاح فوری است. زین‌الدین زیدان، قهرمان جهان و اروپا به نمایندگی از کشورش، در میان بسیاری از افتخارات دیگر، مظهر ارزش‌های این ورزش است و این را در طول دوران حرفه‌ای خود به عنوان بازیکن و مربی ثابت کرده است. اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه برای کسی که چنین نماینده‌ای دارد، به خودی خود نامناسب است، مانند اظهاراتی که در مورد کریم بنزما، کاپیتان کشورتان‌، و برنده توپ طلا کنونی، قهرمان لیگ ملت‌ها با فرانسه در سال ۲۰۲۱ و برنده ۵ لیگ قهرمانان، در میان بسیاری از افتخارات دیگر، رخ می‌دهد.

لو گرات، که بنزما را در جریان یک اختلاف حقوقی با هم تیمی سابقش در فرانسه، متیو والبوئنا، "حیوان" نامید، به دلیل اظهارات " ناشیانه" خود در مورد زیدان عذرخواهی کرد و در بیانیه‌ای که از طریق FFF منتشر شد گفت: " من مایلم به خاطر این اظهارات عذرخواهی کنم که مطلقاً منعکس کننده افکار من نیست و توجه من به بازیکنی که او بود و مربی‌ای که تبدیل شده است، نیست."

زیدان که پنج سال را به عنوان بازیکن در رئال مادرید گذراند و سپس سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دو قهرمانی در لالیگا را در دو دوره مربیگری خود، به دست آورد، از زمانی که سانتیاگو برنابئو را در پایان فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۰ ترک کرد، بیکار بوده است.

کد خبر 632586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.