شهید جاودانه‌ترین و مقدس‌ترین واژه انقلاب است

امام جمعه شهرستان ورزنه گفت: خانواده شهدا، افتخار ملت ما هستند و «شهید» جاودانه‌ترین و مقدس‌ترین واژه انقلاب است.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شیاسی در دیدار با خانواده شهیدان «ابراهیم اکبریان»، «محمد بوجاری» و «حسن کشاورز»، دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و اظهار کرد: زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان و تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران از منویات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و امیدواریم که امانتدار و میراث‌دار خوبی برای شهدای عزیزمان باشیم.

وی با بیان اینکه زنده کسی نیست که فقط زندگی کند، زنده کسی است که در عالم اثرگذار باشد، حتی اگر زیر خاک مدفون باشد و شهدا زنده هستند و حیات دارند، یادآور شد: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه‌ترین و مقدس‌ترین واژه انقلاب است.

امام جمعه شهرستان ورزنه ادامه داد: اعتقاد به ولایت و داشتن روحیه ایثارگری و شهادت طلبی، عامل ترس و وحشت دشمنان تجاوزگر این مرز و بوم، در تمامی برهه‌های تاریخ ایران اسلامی بوده است.

حجت‌الاسلام شیاسی تاکید کرد: همگی باید از ایثارگری رزمندگان اسلام و شهدای دفاع مقدس درس بگیریم و بدانیم که رکن اساسی در برقراری و حفظ امنیت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی اطاعت از رهبری و ولایت پذیری است.

در این دیدار سعید رحیمی، فرماندار شهرستان ورزنه نیز درباره دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

وی تصریح کرد: شهدا تربیت‌یافتگان دامان مادران و پدرانی هستند که در مسیر اعتلای نظام اسلامی، جان عزیز خود را فدا کردند و امروز عزت و سربلندی کشور مرهون خون پاک این عزیزان است و ما وظیفه داریم به پاس رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا از خانواده آن‌ها سرکشی و به مشکلاتشان رسیدگی کنیم.

کد خبر 632517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.