۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
تقویم رومیزی

تقویم رومیزی هدیه تبلیغاتی کاربردی و فوق‌العاده مؤثر در معرفی کسب‌وکارهاست. این سالنامه در ادارات و سازمان‌ها و نیز منازل روی میز، قفسه‌های کتابخانه و اپن آشپزخانه استفاده می‌شود.

تقویم رومیزی در پایان سال و در کنار سررسید و یا به طور مستقل توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها تولید و در میان مشتریان و کارمندان توزیع می‌شود.

تقویم‌ رومیزی در انواع مختلف و در تعداد برگ‌های متفاوت و متنوعی تولید و عرضه می‌شوند. مجموعه هنر خوب، متشکل از کادری مجرب و متخصص در زمینه چاپ تقویم رومیزی، انواع گوناگون تقویم رومیزی برای شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات تولید و چاپ می‌کند.

انواع تقویم رومیزی

تقویم رومیزی به دلایل گوناگون مشاغل و سلیقه‌ها، در انواع مختلف چاپ و عرضه می‌شوند. در ادامه به بررسی انواع تقویم‌های رومیزی و ویژگی‌های آن‌ها می‌پردازیم:

  • تقویم رومیزی اداری

یکی از قدیمی‌ترین انواع تقویم‌های رومیزی است. این نوع سالنامه به‌صورت برگه‌های تحریری و در 365 برگ چاپ و تولید می‌شوند. برگه‌های این نوع تقویم با استفاده از حلقه‌های فلزی یا متریال‌های دیگر به همدیگر پانچ شده‌اند.

برگه‌های تقویم رومیزی اداری هم در بخش جلو و هم در بخش پشت آن به شکل ساده یا خط‌دار هستند. پشت و روی این برگه‌ها برای یادداشت‌برداری و ثبت قرار و یادآوری برخی موارد مهم، قابل‌استفاده است. روی تمام برگه‌های این تقویم تاریخ شمسی، میلادی و قمری چاپ شده است. در بخش زیرین این برگه‌ها می‌توان جهت تبلیغ برند و چاپ لوگو و شعار سازمانی استفاده کرد. حلقه‌های تقویم رومیزی اداری بنا به سفارش مشتری می‌تواند از جنس پایه‌های فلزی، چوبی، روکش چرمی، گالینگور، مقوایی و پلکسی باشد.

تقویم رومیزی

  • تقویم رومیزی یادداشت دار

تقویم رومیزی یادداشت دار، به دلیل تعبیه صفحات و برگه‌هایی برای یادداشت‌های روزانه، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این نوع تقویم‌ها پرکاربردترین تقویم رومیزی ادارات و سازمان‌ها هستند. درعین‌حال در مقایسه با سایر تقویم‌های دیگر، سایز و اندازه بزرگی دارند. اما طبق درخواست مشتری در سایز کوچک نیز به چاپ می‌رسند. چاپ آفست متداول‌ترین چاپ مورداستفاده در تقویم رومیزی یادداشت دار است.

  • تقویم رومیزی چوبی

زیباترین، جذاب‌ترین و خاص‌ترین نوع تقویم‌های رومیزی هستند. تنوع بالای این نوع تقویم‌ها، موردپسند اقشار مختلف جامعه است. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد تقویم رومیزی چوبی ، تعبیه جا خودکاری و جاچسبی در کنار تقویم است. با این شیوه تقویم شما دوام و ماندگاری بالایی خواهد داشت. زیرا فرد استفاده‌کننده بعد از پایان سال تا مدت زیادی آن را نگه خواهد داشت. چاپ نام و لوگوی کسب‌وکار و برند تجاری با استفاده از لیزر روی بخش چوبی آن انجام می‌شود. استفاده از چوب مرغوب و باکیفیت، سرزندگی و شادابی طبیعت را برای اتاق کار شما به ارمغان می‌آورد.

  • تقویم رومیزی فانتزی

پرطرف‌دارترین تقویم‌های رومیزی بین جوانان و بانوان هستند. چاپ تصاویر شخصیت‌های محبوب انیمیشنی با رنگ‌آمیزی‌های جذاب و شاد، تنوع تهیه و تولید تقویم رومیزی فانتزی را بالا برده است. اگر مشتریان محصولات و خدمات شما اغلب بانوان و جوانان هستند، استفاده از تقویم رومیزی فانتزی جهت معرفی و تبلیغ برند کسب‌وکار شما پیشنهاد ایدئال ما به شماست.

تقویم رومیزی

در چاپ این نوع تقویم‌ها معمولاً از برگه‌های گلاسه یا مقواهایی با گرماژ بالا استفاده می‌شود. قیمت این نوع تقویم‌ها، به دلیل کیفیت بالا در چاپ و تولید و نیز استفاده از برگه‌های مرغوب در تولید آن، بسیار متنوع و متفاوت است.

  • تقویم رومیزی زیردستی

در این نوع تقویم هیچ‌گونه پایه‌ای وجود ندارد و در نگاه اول مانند دفتر است. تمام صفحات این نوع تقویم رومیزی، مناسب نوشتن و یادداشت‌برداری‌های روزانه است. در واقع این نوع تقویم نوعی تقویم مدیریتی است که بیشتر مدیران جهت ثبت قرار و یادآوری جلسات مهم و غیره از آن استفاده می‌کنند.

  • تقویم رومیزی هفتگی

این نوع تقویم در مدل‌های 54 یا 56 برگه تهیه و چاپ می‌شوند. پایه‌های تقویم رومیزی هفتگی بسیار متنوع و مختلف است. پلکسی، پایه سخت، پایه نرم، روکش گالینگور از جمله پایه‌های تقویم رومیزی هفتگی است.

قیمت تقویم رومیزی

قیمت و هزینه تقویم رومیزی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. نوع چاپ، نوع برگه‌های استفاده شده در چاپ تقویم، مدل تقویم، پایه‌های تقویم و متریال‌های مورداستفاده در ساخت آنها، سایز و تعداد تیراژ از جمله عوامل مؤثر در قیمت نهایی تقویم رومیزی است.

تقویم رومیزی یکی از ارزان‌ترین شیوه تبلیغاتی برند تجاری و کسب‌وکار است. از طرفی ماندگارترین هدیه تبلیغاتی است که می‌توانید به مشتریان و کارمندان سازمانی خود بدهید. زیرا 365 روز سال نام برند و لوگوی کسب‌وکار شما در مقابل چشمان مشتریان شما قرار دارد. در صورت نیاز مجدد به محصولات یا خدمات شما، مجدد به شما مراجعه خواهند کرد.

چنانچه قصد دارید از هزینه و نحوه سفارش تقویم رومیزی برای سال جدید مطلع شوید، با همکاران ما در مجموعه هنر خوب ارتباط بگیرید. کارشناسان ما به شما در مورد نحوه ثبت و سفارش و نیز قیمت تمام شده تقویم رومیزی اختصاصی، راهنمایی‌های لازم را به شما خواهند داد.

صحافی و چاپ تقویم رومیزی

چاپ و سفارش تقویم‌های رومیزی در مدل‌ها و انواع متخلفی انجام می‌گیرد. در هنگام سفارش ابتدا باید نوع تقویم، جنس و مدل پایه‌های آن انتخاب شود. سپس تصویر، متن یا شعار سازمانی و لوگو جهت چاپ روی صفحات تقویم یا پایه آن ثبت و سفارش داده شود.

در مرحله بعدی باید به مدل چاپ تصویر یا متن نیز توجه داشت. مدل‌های چاپ این المان‌ها، می‌تواند از نوع طلاکوب، نقره‌کوب، چاپ سیلک، حکاکی لیزری و غیره باشد. در مرحله آخر چاپ تقویم رومیزی، تعداد صفحات یک تقویم مشخص می‌شود. تقویم‌ها در انواع روزشمار، هفتگی و ماه‌شمار چاپ و عرضه می‌شوند.

تقویم رومیزی ماه‌شمار در 13 برگ چاپ و تولید می‌شوند. به طور معمول روی برگه اول، نام و لوگوی برند تجاری چاپ می‌شود. برگه‌های بعدی هرکدام به یک ماه از سال تعلق دارند. روی هرکدام از این برگه‌ها نیز می‌توان، نام و آرم سازمان را تکرار کرد.

جمع‌بندی

تقویم رومیزی یکی از ماندگارترین و بهترین هدایای تبلیغاتی است. زیرا این شیوه تبلیغ تا مدت‌زمان طولانی یک سال و بیشتر در برابر دیدگان مشتریان قرار می‌گیرد. در برخی نمونه تقویم‌های رومیزی، به دلیل ساختار و ظاهر شگفت‌انگیز آن، بیش از یک سال کاربرد دارند. تقویم رومیزی‌های چوبی و فانتزی از این نوع تقویم‌ها هستند و فرد بعد از پایان سال، می‌تواند از آن، ‌جهت زیباسازی قفسه‌های کتابخانه و یا میز تحریر خود از آن استفاده کند.

چاپ لوگو یا نماد شرکت به همراه شعار سازمانی روی برگه‌های تقویم تأثیرگذارترین شیوه تبلیغات برند تجاری است.

کد خبر 632514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.