در جاده خراجی_دزک خدماتی ارائه نمی‌شود

نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: در جاده خراجی_دزک که به دستگرد امامزاده و بخش فرخ‌شهر ختم می‌شود، اداره راهداری هیچ‌گونه خدماتی ارائه نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهمن میری امروز _ دوشنبه نوزدهم دی_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شوراهای اسلامی باید مقتدر باشند و شورای شهرداری نباشند، اظهار کرد: با توجه به اینکه زمین جهت سالن کاراته شهر دستنا مهیا شده است، انتظار می‌رود پلاک‌بندی زمین سالن مذکور در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به جمعیت قابل توجه بعضی از روستاهای شهرستان کیار، تصریح کرد: به منظور بهره‌مندی جوانان و ایجاد شادابی و نشاط در روستاها درخواست احداث سالن ورزشی در روستاهای با جمعیت بالا در شهرستان کیار باید جز اولویت‌ها باشد تا از مهاجرت اهالی روستا جلوگیری شود.

نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با تاکید بر اهمیت تجهیز خانه‌های ورزش در سراسر استان به خصوص در شهرستان کیار، گفت: اختصاص امکانات ورزشی به مدارس و اهمیت آموزش و پرورش به ورزش نوجوانان از ضروریات است.

میری تاکید کرد: در جاده خراجی_دزک که به دستگرد امامزاده و بخش فرخ‌شهر ختم می‌شود، اداره راهداری هیچ‌گونه خدماتی ارائه نمی‌دهد، حتی در فصل سرما، شن‌ریزی و نمک‌پاشی ساده در جاده صورت نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت خط‌کشی راه‌های روستایی گفت: توجه به شهرها در استان چهارمحال‌وبختیاری آنقدر زیاد شده است که روستاها نادیده گرفته می‌شود؛ خط‌کشی راه‌های روستایی جزو مطالبه‌های شهرستان کیار است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان کیار در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: برخی مسئولان به دنبال حفظ ظاهر شوراهای اسلامی هستند و تنها در قالب مانور رسانه‌ای عمل می‌کنند، با توجه به اینکه ورود به عرصه شورایی به نوعی تمرین دموکراسی، مردم‌سالاری و مدیریت برای کسانی است که دارای تجربه، توانمندی و انگیزه خدمت هستند، می‌طلبد دموکراسی در شوراهای اسلامی توسط مسئولان حفظ شود.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری شوراهای اسلامی در حوزه‌های عمرانی زیاد است، گفت: تقاضا می‌شود معاون عمرانی استاندار در جلسات ماهیانه یا فصلی، شوراهای اسلامی را نیز در نظر بگیرد و جلساتی را با آن‌ها داشته باشد.

میری تصریح کرد: بهره‌برداری فیبرنوری در ناغان واقع در دهستان مشایخ، دریافت نکردن تلفن ثابت در شهر دستنا به علت نبودن پورت خالی و همچنین دریافت هزینه کابل از مردم و عدم آنتن‌دهی موبایل و اینترنت در روستاهای زوردگان، حاجی‌آباد، قلعه ممکا و جعفرآباد شهرستان کیار نیز از دیگر مشکلات است.

کد خبر 632507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.