سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها در دستور کار شوراها قرار گیرد

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها باید به صورت جدی در دستور کار شوراهای اسلامی شهرها و روستاها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _دوشنبه نوزدهم دی_ در نشست هم‌اندیشی با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی از پشتوانه‌های مالی محروم هستند، اظهار کرد: شوراها نقش مؤثری در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی می‌توانند داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت و سرمایه‌گذاری از جمله راهکارهای موفق در طرح توسعه شهری و ایجاد منابع پایدار درآمد شهری است.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری افزود: امسال با توجه به فرامین مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال با عنوان تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرینی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها باید به صورت جدی در دستور کار شوراهای اسلامی شهرها و روستاها قرار گیرد تا تحول اساسی در زمینه مدیریت شهری و روستایی ایجاد شود.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاران و کسانی که مشتاق هستند را به مشارکت در طرح‌های سرمایه‌گذاری شهری ترغیب کنیم و راه را برای آنها آسان و هموار کرده تا اشتیاق کافی برای سرمایه‌گذار وجود داشته باشد.

سلیمانی با بیان اینکه قلب تپنده اقتصاد شهری و روستایی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها هستند و این امر نیازمند حمایت ویژه مسئولین حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری است، تاکید کرد: در روستاها و شهرهای خشک و پرآب، کم جمعیت و پرجمعیت، دارای صنایع بالادستی و پایین دستی سیاست‌های مختلف اقتصادی باید اتخاذ کرد در غیر این صورت شاهد روستا و شهری از هم گسیخته و مردمانی ناراضی خواهیم بود.

سلیمانی از همکاری‌های معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با مجموعه شوراهای اسلامی و مدیریت شهری و روستایی در استان تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با همکاری و تنظیم سیاست کلان اقتصاد شهری و روستایی، رشد و توسعه در استان حاصل شود.

به گزارش ایمنا، این جلسه به درخواست شورای اسلامی شهر فرا دنبه و نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان، با حضور اعضای شورای اسلامی شهر فرا دنبه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و معاون بانک ملی استان چهارمحال‌وبختیاری در محل دفتر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد.

کد خبر 632492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.