عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۹ دی‌ماه

در این بسته خبری از آغاز طرح جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان در آبادان تا آماده‌باش شهرداری مشهد برای ارائه خدمات زمستانی و برنامه جامع شیراز ١٤٠٤ وارد فاز عملیاتی شد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آغاز طرح جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان در شهر آبادان

یاسین کاوه‌پور، شهردار آبادان گفت: طرح عملیات جمع‌آوری و تحویل متکدیان به ویژه متکدیان متجاهر با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط از سطح این شهر آغاز شد.

آماده‌باش شهرداری مشهد برای ارائه خدمات زمستانی

علی نجفی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: ماشین آلات و نیروهای خدمات شهری مشهد با نمایش امکانات خدمات زمستانی به حالت آماده‌باش درآمدند.

توضیح شهردار اهواز درباره وضعیت حفاری خیابان‌های شهر

رضا امینی، شهردار اهواز با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت مسائل شهری، گفت: ما نمی‌گوییم معابر اهواز تاپ و ایده‌آل هستند اما به دلیل باران‌های اسیدی، ماندآب فاضلاب و مشکلات گذشته شبکه فاضلاب، خیابان‌ها به این روز درآمده‌اند.

کاهش بی‌سابقه دما در مشهد

سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهد با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی هواشناسی چند روز فوق‌العاده سرد در پیش است و با کاهش بی‌سابقه دما مواجه خواهیم بود، گفت: دستگاه‌های خدماتی با نهایت توان در خدمت مردم هستند و بدون مشارکت مردم نمی‌توان شرایط سخت را گذراند؛ لذا باید هوای زائرین را داشته باشیم.

برنامه جامع شیراز ١٤٠٤ وارد فاز عملیاتی شد

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز اعلام کرد که برنامه جامع شیراز ١٤٠٤ با ٤٥ راهبرد، ٥٥ سیاست، ٦ مأموریت و ٩٨٦ پروژه عمرانی وارد فاز عملیاتی شده است.

طرح تفصیلی شهر بجنورد ابلاغ شد

جواد حمیدی، شهردار بجنورد گفت: طرح تفصیلی شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی به صورت رسمی ابلاغ شد.‌

آغاز عملیات اجرایی احداث دیوار حائل رودخانه شور رفسنجان

سیدعلی پورباقری، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از آغاز عملیات اجرایی احداث دیوار حائل رودخانه شور خبر داد.‌

صدور مجوز حفاری برای ارتقای سطح ایمنی بازار قزوین

سیدمهدی سید حاجی رضی، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از صدور اولیه ۵۰۰ متر مجوز حفاری برای ارتقای ایمنی بازار قزوین خبر داد.‌

کد خبر 632471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.