میدان بزرگ میوه و تره‌بار و شهرک خودرو احداث می‌شود

شهردار ایلام از احداث میدان بزرگ میوه و تره‌بار مرکزی شهر و شهرک خودرو با تلاش استاندار خبر داد و گفت: پس از نهایی شدن مصوبه توسط شورای اسلامی شهر، عملیات این دو پروژه بزرگ آغاز خواهد شد.

بابک محمدی‌آوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از طراحی پل عابر پیاده در میدان میلاد ایلام به مبلغ دو میلیارد ریال خبر داد و اظهار کرد: طی هشت ماه امسال قطعات بتنی شامل موزاییک، دال بتنی و جدول به ارزش ۱۵ میلیارد ریال تولید شده است.

وی با اشاره به تولید ۵۱ هزار تن شن، ماسه و بیس در کارخانه به ارزش ۴۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال که ۳۰ هزار تن از آن به صورت دپو در کارگاه است، افزود: از این میزان ۲۱ هزار و ۴۷۰ به شهر صادر شده است.

شهردار ایلام از پیگیری و اخذ ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی ورودی‌های شهر و پایش تصویری از محل درآمدهای استانی با تلاش استاندار ایلام خبر داد و خاطرنشان کرد: ۲۰ میلیارد تومان برای ورودی‌های شهر و ۱۰ میلیارد تومان برای پایش تصویری هزینه شده است.

محمدی‌آوندی با اشاره به رایزنی و جذب ۱۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض از وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها، خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم برای احداث کارخانه پردازش، بازیافت پسماند و تصفیه فاضلاب ایلام انجام شده است.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های فرمانداری ایلام ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای مراسم اربعین هزینه شد.

شهردار ایلام از قرارداد پایش تصویری و خرید تجهیزات دکل و دوربین پلاک‌خوان به مبلغ چهار میلیارد تومان خبر داد و تاکید کرد: باکس‌گذاری بلوار پژوهش به مبلغ دو میلیارد و ۳۰ میلیون تومان انجام شده است.

محمدی‌آوندی تصریح کرد: پروژه جدول‌گذاری در سطح شهر در دو فاز محله نسار، کمربندی شمالی و ورودی ارغوان به مبلغ حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون و زیرسازی ورودی آرامستان بالغ بر ۲۴ هزار مترمربع توسط واحد زیرسازی و تهیه مصالح از مجتمع سنگ‌شکن پاکل اجرایی شده است.

وی از اجرای پروژه لکه‌گیری و آسفالت معابر سطح شهر در مساحت ۳۰ هزار مترمربع و خرید تجهیزات ترافیکی حدود ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای سیستماتیک کردن دایره حقوقی و ماده ۱۰۰ تخصیص یافت.

شهردار ایلام از جمع‌آوری روزانه هزار تن نخاله ساختمانی از سطح شهر ایلام خبر داد و افزود: تکمیل مراحل هوشمندسازی و نصب سامانه آر. اف. آی. دی برای نظارت و کنترل ماشین‌آلات حمل نخاله و جلوگیری از تخلیه آن در سطح شهر در دست اجرا است.

محمدی‌آوندی از احداث میدان بزرگ میوه و تره‌بار مرکزی شهر به مساحت ۴۶ هزار مترمربع و شهرک خودرو به مساحت ۴۰ هزار مترمربع با تلاش استاندار استان ایلام خبر داد و اظهار کرد: پس از نهایی شدنِ مصوبه آن توسط شورای اسلامی شهر، عملیات این دو پروژه بزرگ آغاز می‌شود.

کد خبر 632442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.