رفع خطر از ۱۵ بنای خطرآفرین شهر

شهردار قزوین گفت: ۱۵ مورد از بناهای متروکه و دیوارهای ناایمن در بافت فرسوده شهر که معضلات اجتماعی برای شهروندان داشت، شناسایی و رفع خطر شد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تهیه و نصب شش عدد سرچراغی به منظور تأمین روشنایی شبانه و رفع خاموشی بخشی از بوستان میرداماد خبر داد و اظهار کرد: ۱۵ مورد از بناهای متروکه و دیوارهای ناایمن در بافت فرسوده شهر که معضلات اجتماعی برای شهروندان داشت، شناسایی شد.

وی افزود: پس از اخطارهای اولیه به صاحبان بناها در مهلت قانونی، پیگیری‌های لازم به منظور اخذ دستور قضائی از معاون دادستان قزوین جهت رفع خطر انجام شد.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: عملیات نصب موانع فلزی در پیاده‌روهای منتهی به چهارراه ولیعصر در منطقه دو شهرداری ادامه دارد و نصب سازه‌های U شکل فلزی به منظور جلوگیری از تخریب جالیزها، ورود خودروها به پیاده‌رو و رفاه حال شهروندان در ناحیه شهید بابایی در دستور کار است.

صباغی با اشاره به استمرار لکه‌گیری آسفالت در ناحیه شهری عظیمیه اضافه کرد: آذر امسال ۱۵۰ مترمربع لکه‌گیری آسفالت در ناحیه عظیمیه منطقه سه شهرداری انجام شده است.

وی با اشاره به مشکل آب‌گرفتگی چندین ساله در ورودی شهرک دانش و ناصرآباد تصریح کرد: عملیات عمرانی هدایت آب‌های سطحی با استفاده از ادوات آماده‌سازی شامل لودر، کامیون، گریدر و غلتک با همکاری معاونت عمرانی و معاونت خدمات شهری این منطقه انجام شد.

شهردار قزوین تاکید کرد: به منظور اجرای عملیات همسطح‌سازی معابر در ناحیه شهید بابایی منطقه دو شهرداری و آماده‌سازی برای لکه‌گیری آسفالت با هدف سهولت در تردد شهروندان، در این نوبت ناهمواری‌های خیابان‌های پادگان و نادری مرمت شد.

صباغی با اشاره به استمرار عملیات بیس‌ریزی و همسطح‌سازی در معابر اصلی و فرعی ناحیه شهید بابایی، گفت: در این نوبت خیابان فردوسی و معصومی به منظور سهولت در تردد شهروندان و آماده‌سازی برای روکش آسفالت مرمت شد.

وی از اجرای عملیات زیرسازی به منظور نصب سِمِنت بردهای پروژه تئاتر شهر خبر داد و افزود: اجرا و نصب سریع صفحات فایبر سمنت یکی از بهترین انتخاب‌ها برای به‌کارگیری در احداث ساختمان است.

کد خبر 632397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.