گردوی قاچاق به بازار نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: یک دستگاه وانت بار حامل ۵۰۰ کیلوگرم گردوی قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران این فرماندهی توقیف شد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودروی وانت بار مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۵۰۰ کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق که بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به اینکه ارزش محموله کالای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی با اشاره به آثار سو و زیان بار قاچاق کالا بر تولید و اقتصاد داخلی کشور، گفت: پلیس برای مقابله قاطع با این موضوع برنامه‌ریزی می‌کند، از این رو در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرمجاز در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 632325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.