دستگیری ۲۴ سارق در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از کشف ۴۰ فقره سرقت و دستگیری ۲۴ نفر سارق در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری‌آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت محله‌محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هماهنگی مرجع قضائی توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد به اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در این طرح مأموران با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۴ سارق، کشف پنج دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه و همچنین کشف ۴۰ فقره سایر سرقت‌ها شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد دستگیری ۱۶ نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر و کشف ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۱۰ نفر از مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی، کشف سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و دستگیری سه متهم در این خصوص را از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقای امنیت محله‌محور دانست.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، از همکاری شهروندان با پلیس تشکر و خاطرنشان کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است مردم نیز با رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 632319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.